Simpele Ziel schreef:Nou ICE, dat wordt opschieten…
Ijs ops:
Iee, Benzine tank..beter niet in de beurt daar, reserve wiel kan idd in de achterbak, aangezien het toch een fun auto word.
je kan uitgangen links en rechts maken met je reserve wiel er onder…..daar is dan gewoon geen plaats voor. ik heb het zelf al nagebraagd bij EPS en die zeggen het ook. dat zijn de meesters, dus dat geloof ik dan ook zeer zeker.
of wiel weg en spuitbus erin met lekstopper. het zou misschien wel kunnen als je een thuiskomer onder je auto hangt en dan je wielrooster aanpast dat ie er langs kan. anders zou ik het ook niet weten.
ja, geen res.wiel meer
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Hup, band achterin en dan een mooie multiplex vloer eroverheen maken..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Hup, band achterin en dan een mooie multiplex vloer eroverheen maken..
Je hebt er zin in ? hahha, Dat is wel een idee. Aangezien achterbak niet echt functie heeft. behalve wat geluid produceren.. Is er zonder reservewiel plaats voor een 2e demper ?
Naar wat ik begrepen heb wel…misschien dat de pijpen ietsjes naar het midden moeten..maar dat moet je eigenlijk in het echt even passen…
Voor de tank kan je een prima hitteschild maken, bovendien loopt bij heel veel auto’s de uitlaat vlak onder de tank door..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ijs schreef:Je hebt er zin in ? hahha, Dat is wel een idee. Aangezien achterbak niet echt functie heeft. behalve wat geluid produceren.. Is er zonder reservewiel plaats voor een 2e demper ?
ja, als het wiel weg is heb je genoeg ruimte om ze allemaal op rij te leggen van links tot rechts
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:Ijs schreef:Je hebt er zin in ? hahha, Dat is wel een idee. Aangezien achterbak niet echt functie heeft. behalve wat geluid produceren.. Is er zonder reservewiel plaats voor een 2e demper ?
ja, als het wiel weg is heb je genoeg ruimte om ze allemaal op rij te leggen van links tot rechts
Waarom moet ik opeens weer denken aan een zwarte saxo
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI