Heren,
Morgen doe ik een poging om bij een vriend een philips autoradio uit de slede te krijgen. Ik weet nog niet om welk model het gaat. Ik neem aan een met cassette. Weten jullie hoe ik hem eruit krijg? Ik kan me 2 ronde staafjes herinneren die in een U-vorm gebogen waren bij een eerdere Philips. Helaas heb ik die beugeltjes niet meer. Heeft iemand hier een schetsje / maten van zodat ik zelf iets in elkaar kan fabrieken?
Bedankt,
Rene
met 4 spijkers gaat het ook…
ervaring mee (geen inbraken!!!). Radio van broer (ook philips) moet van auto wisselen!
Bij een BX kun je gewoon de hele slede eruit schroeven (4schroeven).
Moet je toch nog de radio uit de slede halen….oke het gaat wel makkelijker. De schroeven zijn torkies?
WYD schreef:Bij een BX kun je gewoon de hele slede eruit schroeven (4schroeven).
Bij een ZX, Xantia en volgens mij de XM ook
Ik vind het zelf wel makkelijk met monteren, heb je net effe wat meer ruimte om de kabels vast te maken en naar achteren te proppen en dan is het die 4 schroeven vastdraaien.
Hartelijk dank.
De tip met de spijkers deed het ‘m. Het klusje was binnen een minuut geklaard.
Alleen jammer dat het ISO blok van de nieuwe radio niet paste. Een deze dagen zal mijn vriend naar de Halfords/Heuts gaan voor een verloopstekkertje.
Wat betreft het uibouwen had mijn collega nog een goeie tip: even naar de Halfords rijden en de monteurs vriendelijk vragen of je even het uitbouw sleuteltje mag gebruiken.
Groet,
Rene