Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Laurensvzb schreef:Een teleurstellend bericht, de eigenaar van de prestige turbo 2 had de auto al verkocht voordat ik een afspraak met hem kon maken. Dit tegen alle regels van ebay in, maar er is niet veel wat ik er aan kan doen hij heeft immers de auto niet meer. Ik zal dus verder zoeken en ik heb al een vrij goed idee welke dames er op m’n shortlist staan. De rode dame in Friesland is daar een van, maar eerst ga ik nog eens goed kijken naar de zwarte turbo 2 bij van der Laan.
Hè wat een kl*testreek van die Fransoos…!
Dan moet je hem niet op ebay zetten!
Nou ja, de queeste gaat voort!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Klacht indienen!

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
par eXeMple! schreef:Laurensvzb schreef:Een teleurstellend bericht, de eigenaar van de prestige turbo 2 had de auto al verkocht voordat ik een afspraak met hem kon maken. Dit tegen alle regels van ebay in, maar er is niet veel wat ik er aan kan doen hij heeft immers de auto niet meer. Ik zal dus verder zoeken en ik heb al een vrij goed idee welke dames er op m’n shortlist staan. De rode dame in Friesland is daar een van, maar eerst ga ik nog eens goed kijken naar de zwarte turbo 2 bij van der Laan.
Hè wat een kl*testreek van die Fransoos…!
![]()
Dan moet je hem niet op ebay zetten!Nou ja, de queeste gaat voort!
jammer !!
gaat vaker rommelig in la douce france, beetje de franse slag…. ? dus oppassen, en geen illusies. soms gaat het wel netjes/correct.
bij ebay kan je negatieve feedback geven, maar daar trekt de verkoper zich niks van aan, en een klacht indienen ws het zelfde resultaat…..
gewoon verder, suc6 !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Deze rode GTI Turbo2 is vast al eens langs gekomen, maar hij moet nu urgent weg!

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
De vorige keer was ie volgens mij niet “sans CT”...
Als er geen roest aan zit, is dit een prachtige basis om mee te beginnen.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ree schreef:De vorige keer was ie volgens mij niet “sans CT”...
Ree
De vorige keer moest ‘ie ook nog 4000 euro kosten…

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
beerpeet schreef:Ree schreef:De vorige keer was ie volgens mij niet “sans CT”...
Ree
De vorige keer moest ‘ie ook nog 4000 euro kosten…
Nou dan wordt het wel heel erg urgent…
De kosten van een verhuizing…
Maar als ie echt pas op 73000 km staat en grotendeels roestvrij is, dan is ‘t wel een heel interessante.
Of heb je nu je zinnen gezet op een Prestige?
Die rode dame ziet er inderdaad niet slecht uit alleen ben ik bang dat het een en ander aan moet gebeuren aangezien er geen CT meer op zit. Als daarvoor niets zou hoeven gebeuren zou die er zo weer op zitten lijkt mij. Verder is dat ook voor nu van ondergeschikt belang aangezien ik een andere dame heb gekocht, namelijk de zwarte turbo 2 die bij van der Laan te koop staat . Ze wordt nu klaar gemaakt en als alles goed loopt kan ik haar op 4 juni ophalen. Nu nog op zoek naar een mooie set velgen voor onder mijn nieuwe dame en het liefst dan in 16 inch, anders wordt dat ook weer zo makkelijk.
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Laurensvzb schreef:... aangezien ik een andere dame heb gekocht, ...
Van harte! Heb je een proefrit gemaakt? Hoe was die auto? Foto’s? En zaten er niet al licht metalen velgen onder?
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Het was al weer mijn tweede ritje in deze dame en ze rijdt heerlijk. Foto’s komen er aan zodra ik haar heb opgehaald de 4e juni. Er zaten inderdaad al lichtmetalen velgen onder maar ik vond deze niet zo mooi bij de auto passen. Ik vind persoonlijk de standaard velgen het mooist maar ik vind 1200 euro of meer voor een setje banden wat te veel van het goede, al helemaal als die (vooral bij nat weer) wat onder doen voor banden die nu verkrijgbaar zijn.
@ Ree; Ik zag vandaag ook jou velgen liggen en die vind ik ook erg netjes voor onder een CX. Voor mijn dame zoek ik zo’n soort model alleen dan een maatje groter.

Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gefeliciteerd!
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Eindelijk Laurens! Van harte met je nieuwe dame Het is de RV-05-BN toch?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Klopt ja. Het is nu iets meer dan een weekje wachten totdat ik haar kan ophalen, dus het wordt nog zwaar .
Gefeliciteerd! Mooie auto!
Citroënloos

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ik heb er nog (matige) foto’s van liggen.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3