Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Maarre, 50 euro voor dat ding? Ik heb bijna dezelfde, alleen de kleur is donkerder en er zit leer-/alcantara in….....
Je hebt ook het comfort-pakket, dus mistlampen, indexeerbare rechterbuitenspiegel en elektrische ramen achter
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Geinig wat een eenvoudig fotootje onbewust teweeg brengt
Om iedereen uit de droom te helpen:
La Grande Dame heeft echt airco, is zaterdag opnieuw gevuld. Het is geen aftermarket: ik was vrijdag bij GAOS en onder meer onbewust naar andere airco’s gekeken. Allen (ik geloof 2 stuks) hetzelfde als bij mij.
In het instructieboekje wordt ‘mijn’ paneeltje genoemd als 2de optie, net als wat Brian opsomt.
De dame in kwestie zelf is zeer verwarrend: ORGA-nummer 6561 (20 november 1994). Een erg vroege type II. Of een zeer late type I.
Wat ik dan weer niet snap is dat linker knopje dat jullie wel hebben en ik niet. Bij GAOS een paneeltje in m’n handen gehad met dat knopje. En het is geen aan/uit-schakelaar maar een schuifpotmeter. Dus dat zou betekenen: airco uit, airco een beetje uit, airco nog meer een beetje uit… airco aan
Of zit ik nu uit m’n nek te l…len?
Wim,
Disciplus Simplex
Euh ja Willem. Inderdaad. En die roemruchte 13de ruit.
Om het lijstje compleet te maken: afneembare trekhaak
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
wimb schreef:En het is geen aan/uit-schakelaar maar een schuifpotmeter. Dus dat zou betekenen: airco uit, airco een beetje uit, airco nog meer een beetje uit… airco aan
Die vraag heb ik ook nog niet beantwoord. In mijn CX zit een draaiknop, een soort van draaipotmeter dus, om de airco aan te zetten. Met een klikstand (“klik”-uit/aan). Wat dan de rest van die potmeter doet, daar ben ik nog niet achter want ik moet de airco nog tot leven wekken. Maar ik neem aan dat het vergelijkbaar is met jouw schuifpotmeter.
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Goed, type 1 uitgerust met airco en dat ziet er zo uit.
met rechts v.h. stuur 4 schakelaars waarvan de meest rechtse airco aan/uit is. lampje aan is airco uit, dat dan weer wel
Draaiknoppen van links naar rechts;
draaiknop 1: 0 - auto - 1- 2 - 3 - 4
draaiknop 2: selectie voeten tot voorruit
draaiknop 3: temperatuurinstelling
Mark Nijenhuis schreef:Goed, type 1 uitgerust met airco en dat ziet er zo uit.
met rechts v.h. stuur 4 schakelaars waarvan de meest rechtse airco aan/uit is. lampje aan is airco uit, dat dan weer wel
Draaiknoppen van links naar rechts;
draaiknop 1: 0 - auto - 1- 2 - 3 - 4
draaiknop 2: selectie voeten tot voorruit
draaiknop 3: temperatuurinstelling
Lampje uit =airco uit , althans bij mij hoor
Lijkt mij ook wel zo te horen .
stekkertje omdraaien?
Draaiknop 1: auto - 0 - 1 - 2 - 3 - 4
XM TCT Ambiance`94
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Dirk de Pirk schreef:Mark Nijenhuis schreef:Goed, type 1 uitgerust met airco en dat ziet er zo uit.
met rechts v.h. stuur 4 schakelaars waarvan de meest rechtse airco aan/uit is. lampje aan is airco uit, dat dan weer wel
Draaiknoppen van links naar rechts;
draaiknop 1: 0 - auto - 1- 2 - 3 - 4
draaiknop 2: selectie voeten tot voorruit
draaiknop 3: temperatuurinstelling
Lampje uit =airco uit , althans bij mij hoor
Lijkt mij ook wel zo te horen .
stekkertje omdraaien?
Draaiknop 1: auto - 0 - 1 - 2 - 3 - 4
Lees jij je instructieboekje maar eens dan zul je zien lampje aan = airco uit, en de stekker omdraaien gaat niet, daarvoor zijn de uitsparingen, tenzij je een LEO bent natuurlijk .
LEO staat voor Lomp En Onbenullig