Is er in Belgie ook een XM club? Kan ik eens neuzen of ik daar wat meer info kan vinden.
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:Denk dat ik het nooit af zal leren ops: De buren roepen ook al; heb je alweer een andere auto !!
nou ja begrijpelijk hoor… ze hebben dan ook al 5 auto’s in 7 maand voorbij zien komen en het leuke is dat ze denken dat het allemaal auto’s van duizenden euro’s zijn
het is dat ik de ax en 50 euro er bij de ruil kon doen anders bleef ze nog even ax’en
even voor de duidelijkheid heb nu een cx en een xm en daar blijft het voorlopig bij !! of er komt nog wat bij maar er gaat nu niks meer weg
Groet Roy
Kijk en dat geloof ik dan weer niet he….. zei je ook van je twee Sports en van je XM….. laten we gaan wedden hoelang hij deze twee auto’s heeft. Ik zet alvast in op 2 maanden!
Maar Roy, echt een super mooi exemplaar! Veel plezier ermee. En waarom heb jij toch altijd het geluk de allermooiste Citroëns in je bezit te hebben…. ik bedoel je CX, de rode Sport en dan nu deze weer….. zucht…. jalours!!
Veel plezier ermee!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Dank je gewoon een kwestie van geduld en goed zoeken !!! hoe is het met de zoektocht naar een sport?? de PY-83-JY? staat ook te koop ,die rooie.. heeft wel wat laswerk in de achter wielkasten
Groet Roy
:cevr
maar euh.. de cx blijft zowiezo de xm kan altijd weer weg voor wat anders moois
Groet Roy
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
uniek ding, een monopoint met blauw interieur. ik heb er eens 1 gezien, een witte monopoint en zeer kaal uitgevoerd, maar die had een gewoon interieur.
My best guess is een geimporteerde Belg, wat is het organummer???? Monopoints waren in principe niet leverbaar in Nederland en er zijn verhalen bekend van mensen die perse een xm wilden hebben en dat een dealer ze in het buitenland kocht.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
In Veldhoven bij ASML stond ook altijd een XM zonder spoiler, waarover ik me meermalen verbaasd heb omdat ze altijd met spoiler geleverd zouden worden. Het was trouwens wel een belgische.
orga nummer moet ik nog achteraan, ga ik allemaal na de vakantie opneuzen, morgen eerst nog werken en inpakken en dan wegwezen :cheer4
Groet Roy
xm'metje schreef:Dank je gewoon een kwestie van geduld en goed zoeken !!! hoe is het met de zoektocht naar een sport?? de PY-83-JY? staat ook te koop ,die rooie.. heeft wel wat laswerk in de achter wielkasten
Groet Roy
:cevrmaar euh.. de cx blijft zowiezo de xm kan altijd weer weg voor wat anders moois
Hehe! Nou de Sport laat even op zich wachten… financiën zijn iets gewijzigd de laatste weken en die rode laat ik lekker staan…. dat is volgens mij de meest verroeste Sport die er is in Nederland! En er is te veel aan gehannesd, bijna niet meer origineel! Maar bedankt! En prettige vakantie!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi