erik wijngaarden schreef:ik heb hem ook ! jammer dat de fullcolor advertentie van citroen-forum er niet in staat.. of kijk ik er overheen?
Niet te vinden. Volgende keer beter. Toch niet al betaald hè?
r.kerstens schreef:En PETER ik zal voortaan de sluitingsdatum van de advertenties beter in de gaten houden
Advertenties voor nr. 52 insturen vòòr 20 augustus. Dus Ron, half september afwachten en dan pas beginnen met klagen en de redactie/uitgever met e-mails te bestoken,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
rocco schreef:wat staat er zoal in deze keer?
O.a. 4 pagina’s in ‘t Frans en dan nog met zeer kleine lettertjes. De rest weer zo’n beetje hetzelfde als altijd. Wat over oude en wat over niiuwe Citroëns,
PeTeR
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ID66 schreef:erik wijngaarden schreef:ik heb hem ook ! jammer dat de fullcolor advertentie van citroen-forum er niet in staat.. of kijk ik er overheen?
Niet te vinden. Volgende keer beter. Toch niet al betaald hè?
het was een ruilhandel , hier een banner daar een advertentie
erik wijngaarden schreef:hier een banner daar een advertentie
hier een banner daar geen advertentie.
Wel een ingezonden mededeling in CitroExpertise over dat Belgisch Citroën-forum wat hier al eens volledig afgekraakt is,
PeTeR
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
ID66 schreef:rocco schreef:wat staat er zoal in deze keer?
O.a. 4 pagina’s in ‘t Frans en dan nog met zeer kleine lettertjes. De rest weer zo’n beetje hetzelfde als altijd. Wat over oude en wat over niiuwe Citroëns,
PeTeR
Vergeet vooral niet te melden dat er een mooi stuk in staat over de GS Camargue!
Jammer dat die nooit in prodictie is gegaan.
En dan nog een stuk over de Prius-2cv, een hybride eend die loopt op bio-ethanol, benzine of stroom, gemaakt door Albertronics. (123-ontsteking)
We kunnen zeggen wat we willen, maar het is een heerlijk blad voor een redelijke prijs.
Beetje zonde van de ruilhandel, desalniettemin(scrabble) ga ik morgen toch een blaadje halen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Pfff, en hier is het nationale feestdag… dus alle winkels zijn gesloten
er zijn wel leukere manieren om 175 jaar België te vieren… met een CITROExpert ofzo
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Neem een abonement en je hoeft niet naar de winkel.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
ID66 schreef:De rest weer zo’n beetje hetzelfde als altijd. Wat over oude en wat over niiuwe Citroëns,
PeTeR
Waar moeten ze anders over schrijven???
Als dit niet is wat je zoekt, zou ik je toch een ander blad adviseren.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
punky schreef:ID66 schreef:De rest weer zo’n beetje hetzelfde als altijd. Wat over oude en wat over niiuwe Citroëns,
PeTeR
idd, gewoon niet objectief citroens de hemel in prijzen, dat willen we lezen. Als we wat negatiefs over cit willen lezen pakken we de autoweek
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
punky schreef:ID66 schreef:De rest weer zo’n beetje hetzelfde als altijd. Wat over oude en wat over niiuwe Citroëns,
PeTeR
Och, de stukken over de nieuwe Citroens vind ik ook altijd wel interessant, vooral als het gaat om nieuwe technische ontwikkelingen. Erg boeiend dat voor de nieuwe 1.6 motor samenwerking is gezocht met BMW. Het koppel van die motor is werkelijk indrukwekkend.
De tests/introducties van nieuwe Citroens vind ik wel altijd een lachertje. Het mist elke objectivitieit. Daar is het ook een CITROexpert voor natuurlijk.
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Re: CE
M&M schreef:Idd objectivitieit is soms ver te zoeken ... ze vinden zelfs de 4 versnellingen van de C4 2.0i 16v Exclusive automaat voldoende ( pag. 36 t/m 38 ) ... sorry hoor maar dat moeten er minstens 5 zijn ... de Xantia had er 4 , en hierin zit dezelfde bak ... da’s antiek en ronduit een misser van Citroën
Verder prima blad natuurlijk en als ik kritiek wil lezen pak ik de autovisie , die kraakt Citroën meestal ( onterrecht ) af
Menno.
Opvallen: autoweek test de C5 16HDi break en is behoorlijk negatief, motor onvoldoende voor zware C5. Citroexpert: 16HDi ruim voldoende voor de C5 break
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Re: CE
zandvoorta schreef:
Opvallen: autoweek test de C5 16HDi break en is behoorlijk negatief, motor onvoldoende voor zware C5. Citroexpert: 16HDi ruim voldoende voor de C5 break
CE is ook geen 150pk TDI gewend
Ik vind dat ze nu weleens mogen opschieten met die v6 HDI
De concurrenten schiet Citroën nu lachend voorbij
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
die kraakt Citroën meestal ( onterrecht ) af Sad
De laatste tijd vind ik ze wel wat milder geworden trouwens.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
M&M schreef:Is het de Xantianen al opgevallen dat de XCNL onder Citroën contact staat in de nieuwe CE
Ik las het net hier en heb het al gepost op het Xantiaforum.
Jeroen