na het onweer van deze nacht zit mijn berlingo vol met kleine deukjes vooral de zijkanten van het dak en de motorkap . volgende week komt er een expert kijken heb een omnium . nou zou ik graag een gedacht hebben wat dat zo zou kosten om het dak en motorkap uit te deuken of plamuren en herspuiten is witte berlingo.het is maar om een gedacht te hebben wat de verzekering zou kunnen betalen
Misschien is uitdeuken zonder spuiten een optie?
Totaal aantal Berichten: 104
- Berlingo 1.9D MultiSpace
ik heb onlangs nog een deuk uitgehaald met een zuignap voor glas.
Wel moet ik erbij zeggen dat het enkel een deuk betreft en de lak totaal niet beschadigd was.
Er is nu niets meer van te merken.
manta400 schreef:Misschien is uitdeuken zonder spuiten een optie?
Daar zou ik ook eerst naar horen, zal veel goedkoper en sneller zijn.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
lol succes met het uitdeuken…. doet je auto qua restwaarde niet ten goede
ergens in mortsel is er een bedrijf dat kleine deukjes doet verwijderen.
als ik er aan denk, zal ik de gegevens eens vragen aan mijn schoonbroer want die is er eens een keertje geweest.
hoe ze het doen, dat is voor hem een raadsel maar het is wel netjes gedaan.
Ik zou gaan voor de waardevermindering.
ik ga voor het geld dat ik kan trekken de eukjes storen me echt niet hoor
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen?
De meeste verzekerings instellingen,werken rechtstreeks met een schade herstel bedrijf,waarnaar ze dan onmiddelijk het geld naar toe sturen.
Dus,Uw wagen word hersteld,en de verzekering betaald rechtstreeks aan het herstel bedrijf.
Ik had 2 jaar terug,storm schade aan mijn C5,en heb hiervoor niets hoeven te doen,behalve mijn verzekering te verwittigen.(dus,ik heb geen geld getrokken)
Bij grote hoeveelheden hagelschade wordt nog weleens gesteld:
Auto zonder schade is zoveel waard, met hagelschade zoveel minder.
Het verschil krijg je dan uitgekeerd.
Mijn ouders hebben het in ‘95 gehad met de Twingo en de caravan.
Voor de Twingo kregen ze gewoon een bedrag overgemaakt met de mededeling: de auto is volgens ons zoveel minder waard.
Bij de caravan moest inderdaad de schade hersteld worden. maar of je daar zo blij van wordt…