Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Interesting.
Heb tot nu toe alleen C114/1 (2.7 carb), C114/11 (3.0 carb) en C114/03 (2.7 inj) langs zien komen. Ben benieuwd wat voor smaken er nog meer zijn. Op mijn blok staat ook gewoon C114/11.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Interesting.
Heb tot nu toe alleen C114/1 (2.7 carb), C114/11 (3.0 carb) en C114/03 (2.7 inj) langs zien komen. Ben benieuwd wat voor smaken er nog meer zijn. Op mijn blok staat ook gewoon C114/11.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat was nou net wat ik zocht. Thanks
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
En weer een mooie op leboncoin. Er zit nog wel wat werk aan ervan uitgaande, dat de advertentietekst altijd de uitgevoerde verbeteringen vermeldt. Maar let op de dubbele uitlaten. Daar heb ik ooit ‘ns iets over gelezen. Was wel bijzonder geloof ik. Maar om dan 22 k neer te tellen voor een auto waar de motor nog van moet worden gedaan, is ook zo wat…
http://www.leboncoin.fr/vi/52233985.htm?ca=8_s
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Mooie ANSA einddempers
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Ik vind 22K euro wel veel geld voor een franse SM, waar dikwijls ook nog veel werk aan blijkt te zijn.
et il faut la metrre en marche !
Qu’est-ce que cela veut dire !
Niet teveel goeds , denk ik.
afblijven, zegt mijn gevoel.
Robin Visser schreef:Maar om dan 22 k neer te tellen voor een auto waar de motor nog van moet worden gedaan, is ook zo wat…
En 17 K waarvan de motor “is gedaan”..................... :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
ja, ik ken deze auto, die is van Réné Soenen uit het Gentse.
Heb de wagen gezien bij garage d’hondt in gent waar hij binnen stond voor een defecte 123 ontsteking.
Mooie auto, maar de motor is er wel nog niet uitgeweest, heeft nog de originele ’ holle’ kleppen, ook een ’ tijdbom’ dus !
Snelle Eddy schreef:ja, ik ken deze auto, die is van Réné Soenen uit het Gentse.
Heb de wagen gezien bij garage d’hondt in gent waar hij binnen stond voor een defecte 123 ontsteking.
Mooie auto, maar de motor is er wel nog niet uitgeweest, heeft nog de originele ’ holle’ kleppen, ook een ’ tijdbom’ dus !
Dus: “Moteur révisé” wordt er door menige sm verkoper er maar bijgezet (al wordt dat door iedereen weer anders geintrepeteerd )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
citroen23 schreef:sans-pareil schreef:Interesting.
Heb tot nu toe alleen C114/1 (2.7 carb), C114/11 (3.0 carb) en C114/03 (2.7 inj) langs zien komen. Ben benieuwd wat voor smaken er nog meer zijn. Op mijn blok staat ook gewoon C114/11.
ook de nokkenassen van de 2.7 injectie en de 3.0l zijn anders (scherper)dan die van de 2.7 carbu
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Orgineel groene kleur ??? Zo ja, welke ???
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Snelle Eddy schreef:et il faut la metrre en marche !
Qu’est-ce que cela veut dire !
Niet teveel goeds , denk ik.
Dat betekent weer rijdend gemaakt moet worden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Deze dan…..
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Deze dan…..
link
Orgineel groene kleur ??? Zo ja, welke ???
link
Die lichte is wel een origineel groene. De donkere denk ik niet. Kijk even naar het topic ‘de sm van sans pareil’. daar staat het kleurenoverzicht ergens in het begin
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
citroen23 schreef:Deze dan…..
Hmm… geen airco, geen leer, geen originele radio… ik zie ook nog originele oliekoelerslangen…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste