Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
René van Maren schreef:Bij mij op de hoek ook een dode…..ging een beetje te hard de bocht in…
al had hij aan de andere kant gezeten, of bocht andere kant op gemaakt tis maar net hoe je het bekijkt.
dan had hij denk ik een stuk grotere overlevenings kans gehad.
arjan_verkade schreef:René van Maren schreef:Bij mij op de hoek ook een dode…..ging een beetje te hard de bocht in…
al had hij aan de andere kant gezeten, of bocht andere kant op gemaakt tis maar net hoe je het bekijkt.
dan had hij denk ik een stuk grotere overlevenings kans gehad.
En als hij een minuut later weg was gegaan…
Zulke dingen vraag ik me ook altijd af, maar je zult er nooit achter komen.
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ijs schreef:arjan_verkade schreef:René van Maren schreef:Bij mij op de hoek ook een dode…..ging een beetje te hard de bocht in…
al had hij aan de andere kant gezeten, of bocht andere kant op gemaakt tis maar net hoe je het bekijkt.
dan had hij denk ik een stuk grotere overlevenings kans gehad.
En als hij een minuut later weg was gegaan…
Zulke dingen vraag ik me ook altijd af, maar je zult er nooit achter komen.
ja zoiets weet je nooit nee.
maar ik bedoel gewoon dat de andere kant van de auto nog wel een vorm heeft
aan de bestuurders kant is die helemaal plat
Geen geweldige dakconstructie zeg…
Al weet je natuurlijk niet hoe hard het gegaan is enzo.
Maar ik hoop toch dat mijn Xantia iets steviger is dan die R19…
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
blabla schreef:Bij een eenzijdig ongeval was een auto 3 maal over de kop geslagen en uiteindelijk weer op z’n wielen belandt.
3 maal..poeh.