Ik wil tussen de voorstoelen van de C4gp graag een elektrische koelbox plaatsen. Heeft iemand een tip of suggestie welke ertussen past?
Bedankt!
groet, Ernst
Grand Space Tourer, automaat, 2019
Voor mijn xsara picasso ben ik naar de praxis geweest. Voor achter mijn achterstoelen (ja want zo’n koelkastje maakt een ruis/blowergeluid, en tussen je voorstoelen word je ‘gestoord’ door dat geluid). Maar tussen de voorstoelen is ook erg krap.
Of in de achterbak neerzetten (waar boodschappenkratje van citroen staat kan nu mooi het handvat van de koelbox eraan vast).
12 volt plug in de 12v aansluiting bij het kleinste achterraampje.
De auto geeft geen constante stroom naar de 12 volts plug. Maar tijdens het rijden word de box koel en houd dan natuurlijk nog uren de koelte vast als het contact uit staat.
Het is toch een flinke kleine koelbox dus groot, dus niet “weg te stoppen”.
Tussen de voorstoelen wat de topicstarter wilt zou erg krap worden?? En zo klein dat je er niks in kwijt kan?
Merk; Tristar ‘ConnaBride’.
27 euro Nu bij de praxis.
Ik heb hem 20 seconden aan gehad met testen en was meteen heerlijk koel.
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Volgens mij zit op de 12V. aansluiting t.h.v. de derde rij wel constant stroom.
tilanus schreef:Volgens mij zit op de 12V. aansluiting t.h.v. de derde rij wel constant stroom.
Bij mij niet (staat wel in het boekje).
- op zich niet erg, gebruik die alleen voor mijn koelbox en die mag niet aan blijven als de motor niet draait.
GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik zal bij mij morgen even checken…
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Volgens mij staat er op de aansluiting bij de derde rij wel een constante 12V, totdat de ecomode aanslaat.
Sparks schreef:Volgens mij staat er op de aansluiting bij de derde rij wel een constante 12V, totdat de ecomode aanslaat.
Ha, dan is constant wel constant, maar meer constant UIT dan AAN…
Ecomodus is zonder twijfel de meest !@#$%^ “uitvinding” van de GC4P.
Misschien doet hij het bij mij dan ook wel…maar zo hard kan ik niet naar m’n kofferbak rennen om dat mee te maken…:)
GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)
- C5 X Shine Hybrid 225
Is niet alleen bij de (G)C4P hoor, het is een PSA-breed fenomeen.
Grijzemuis schreef:Voor mijn xsara picasso ben ik naar de praxis geweest. Voor achter mijn achterstoelen (ja want zo’n koelkastje maakt een ruis/blowergeluid, en tussen je voorstoelen word je ‘gestoord’ door dat geluid). Maar tussen de voorstoelen is ook erg krap.
Of in de achterbak neerzetten (waar boodschappenkratje van citroen staat kan nu mooi het handvat van de koelbox eraan vast).
De auto geeft geen constante stroom naar de 12 volts plug. Maar tijdens het rijden word de box koel en houd dan natuurlijk nog uren de koelte vast als het contact uit staat.Het is toch een flinke kleine koelbox dus groot, dus niet “weg te stoppen”.
Tussen de voorstoelen wat de topicstarter wilt zou erg krap worden?? En zo klein dat je er niks in kwijt kan?Merk; Tristar ‘ConnaBride’.
27 euro Nu bij de praxis.Ik heb hem 20 seconden aan gehad met testen en was meteen heerlijk koel.
Ik heb hem gisteren meteen gehaald, prima ding, en ik plaats hem helemaal achterin, achter de voorstoelen lukt niet (bestuurderstoel staat in achterste stand, en aan de andere kant zit zoonlief.
Bedankt voor de tip.
groet, Ernst
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
ANW schreef:Grijzemuis schreef:Voor mijn xsara picasso ben ik naar de praxis geweest. Voor achter mijn achterstoelen (ja want zo’n koelkastje maakt een ruis/blowergeluid, en tussen je voorstoelen word je ‘gestoord’ door dat geluid). Maar tussen de voorstoelen is ook erg krap.
De auto geeft geen constante stroom naar de 12 volts plug. Maar tijdens het rijden word de box koel en houd dan natuurlijk nog uren de koelte vast als het contact uit staat.Het is toch een flinke kleine koelbox dus groot, dus niet “weg te stoppen”.
Tussen de voorstoelen wat de topicstarter wilt zou erg krap worden?? En zo klein dat je er niks in kwijt kan?Merk; Tristar ‘ConnaBride’.
27 euro Nu bij de praxis.Ik heb hem 20 seconden aan gehad met testen en was meteen heerlijk koel.
Ik heb hem gisteren meteen gehaald, prima ding, en ik plaats hem helemaal achterin, achter de voorstoelen lukt niet (bestuurderstoel staat in achterste stand, en aan de andere kant zit zoonlief.
Bedankt voor de tip.
groet, Ernst
Het schijnt dat die grijzemuis de koelkast in 20 seconden getest heeft en dat de box in die zeer korte tijd al heerlijk koel was. Kun jij dit be-amen? Als dit werkelijk zo is dan ben je in het bezit van een supersonische koelbox. Ik geloof er namelijk geen bal van.
Het schijnt dat die grijzemuis de koelkast in 20 seconden getest heeft en dat de box in die zeer korte tijd al heerlijk koel was. Kun jij dit be-amen? Als dit werkelijk zo is dan ben je in het bezit van een supersonische koelbox. Ik geloof er namelijk geen bal van.
Niet echt op de tijd gelet, ik zal het vanavond eens timen.
groet, Ernst
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
ANW schreef:Het schijnt dat die grijzemuis de koelkast in 20 seconden getest heeft en dat de box in die zeer korte tijd al heerlijk koel was. Kun jij dit be-amen? Als dit werkelijk zo is dan ben je in het bezit van een supersonische koelbox. Ik geloof er namelijk geen bal van.
Niet echt op de tijd gelet, ik zal het vanavond eens timen.
groet, Ernst
Ik ben benieuwd. Als het echt zo is dan zal ik me supersonisch richting Praxis begeven om er ook eentje te kopen. Nu heb ik er één van de Aldi voor € 39,95 met 3 jaar garantie. Ben er uitermate tevreden over. Maar als het nog beter kan, dan wil ik dat best proberen.
Zonder (ongekoelde) inhoud was hij binnen 20 seconden koel.
Dit vermelde ik omdat ik het zelf wel wilde weten of een goedkoop apparaat niet uren er over doet om een zuchtje koelte te geven.
In de handleiding staat dat hij met inhoud 2 uur erover zou doen.
Maar in ieder geval jaagt hij in de eerste secondes al koele lucht door de box en voelt het lekker koel aan in de box.
Beetje raar om te zeggen dat je er geen bal van gelooft, ik ga hier toch niet staan opscheppen over een klein koelboxje…
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Grijzemuis schreef:Zonder (ongekoelde) inhoud was hij binnen 20 seconden koel.
Dit vermelde ik omdat ik het zelf wel wilde weten of een goedkoop apparaat niet uren er over doet om een zuchtje koelte te geven.In de handleiding staat dat hij met inhoud 2 uur erover zou doen.
Maar in ieder geval jaagt hij in de eerste secondes al koele lucht door de box en voelt het lekker koel aan in de box.
Beetje raar om te zeggen dat je er geen bal van gelooft, ik ga hier toch niet staan opscheppen over een klein koelboxje…
Dit antwoord lijkt op je airco-verhaal. Dus terecht dat ik er geen bal van geloofde.
Admin: graag een slotje, het wordt er niet vriendelijker op .
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
ANW schreef:Admin: graag een slotje, het wordt er niet vriendelijker op .
Dus we moeten alles maar voor waar aannemen wat hier gepost wordt? Dacht het toch van niet. Binnen 20 seconden een koele koelbox!!!! Waar haal je het vandaan? Dat lukt nog niet al is het buiten -20 graden.