wisselaar aansluiten op fabrieksradio?
Annemieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 22 juli 2005 08:40 PM

Ik heb een picasso(2001) met een radio ingebouwd van de fabriek. Dit is een Philips radio (model 22RC220/35Z). Heeft iemand enig idee welke wisselaar ik hierop kan aansluiten of welk snoertje ik moet hebben om een wisselaar erop aan te sluiten?
Ik hoor graag van jullie.
Groet,
Annemieke

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 23 juli 2005 12:35 AM
  [ # 1 ]

Om te beginnen, Welkom Razz

Je weet het type radio dat je heb, ga naar de MediaMarkt en vertel ze het type radio/auto, daar kunnen ze je zo vertellen welke wisselaars erop kunnen. Daar hebben ze een mooi programma om e.e.a. op te zoeken, ik zou bijna zeggen makkelijker kan het niet Wink

Als je in de omgeving van Rotterdam woont, kun je het beste effe langs het fileaal in het Centrum gaan, daar zitten een paar echte freaks die alles weten of voor je kunnen opzoeken.

Suc6

Profiel  

Annemieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 25 juli 2005 01:41 PM
  [ # 2 ]

Ja, dat is een mogelijkheid. Alleen ben ik op zoek naar een 2de hands wisselaar en die verkopen ze daar niet. Het enige wat zij zeggen is dat alle wisselaars van de grote merken erop kunnen met een kabeltje ertussen. Dat kabeltje kost echter wel 100 euro….
Dus wie weet er welke wisselaar (zonder moeilijk/duur kabeltje) erop aangesloten kan worden?
Alvast bedankt,
Annemieke

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook