Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Hij heeft ook niet geschreven dat de koelbox binnen 20 seconden koud is. Hij denk dat hij bedoelde dat de koelbox binnen 20 seconden koude lucht blaast.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
tilanus schreef:Hij heeft ook niet geschreven dat de koelbox binnen 20 seconden koud is. Hij denk dat hij bedoelde dat de koelbox binnen 20 seconden koude lucht blaast.
Helaas moet ik je tegenspreken. Hij schreef letterlijk: Zonder (ongekoelde) inhoud was hij binnen 20 seconden koel.
En dat is volgens mij de grootst mogelijke onzin. Daarom erger ik me ook aan dit soort berichten.
Segerfan schreef:
Dit antwoord lijkt op je airco-verhaal. Dus terecht dat ik er geen bal van geloofde.
Ik onderhoud zelf ook een forum met enorm veel leden. En jij bent er typisch zo 1 waar mensen zich tegenop proberen te kletsen waar je niks mee opschiet.
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Grijzemuis schreef:Segerfan schreef:
Dit antwoord lijkt op je airco-verhaal. Dus terecht dat ik er geen bal van geloofde.
Ik onderhoud zelf ook een forum met enorm veel leden. En jij bent er typisch zo 1 waar mensen zich tegenop proberen te kletsen waar je niks mee opschiet.
Zou je dit ook eens in gewoon Nederlands kunnen zeggen. Hier snap ik ook geen bal van.
Segerfan schreef:tilanus schreef:Hij heeft ook niet geschreven dat de koelbox binnen 20 seconden koud is. Hij denk dat hij bedoelde dat de koelbox binnen 20 seconden koude lucht blaast.
Helaas moet ik je tegenspreken. Hij schreef letterlijk: Zonder (ongekoelde) inhoud was hij binnen 20 seconden koel.
En dat is volgens mij de grootst mogelijke onzin. Daarom erger ik me ook aan dit soort berichten.
Ga eerst eens zo’n ding kopen voordat je kletst uit je nekje.
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Grijzemuis schreef:Segerfan schreef:tilanus schreef:Hij heeft ook niet geschreven dat de koelbox binnen 20 seconden koud is. Hij denk dat hij bedoelde dat de koelbox binnen 20 seconden koude lucht blaast.
En dat is volgens mij de grootst mogelijke onzin. Daarom erger ik me ook aan dit soort berichten.Ga eerst eens zo’n ding kopen voordat je kletst uit je nekje.
Als je goed gelezen had, dan had je kunnen lezen dat ik er al eentje heb. En aangezien ik een nogal gewichtig persoon ben is nekje hier ook niet van toepassing.
En je durft echt te beweren dat jij een forum leidt? Zal wel een lekker zooitje zijn daar.
Wel van een ander merk die jij hebt.
Agossie, en dat omdat ik een koelbox gekocht heb en iemand anders een tip wilde geven..
Lekkere ben jij.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Jongens, gaan we nou weer een beetje aardig doen?
De een overdrijft wat in capaciteiten en de ander overdrijft wat in z’n reactie daarop.
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Inderdaad, een slotje zou nu wel van toepassing zijn voordat het ontaardt in een ordinaire scheldpartij. Misschien het topic in zijn geheel verwijderen is een betere optie.
Ik ben blij dat de topicstarter ANW geholpen is met de koelbox, daar gaat het om. Voor mij is het mijn eerste 12V koelboxje en ik was blij met de bevinding dat hij het snel koel maakte binnenin. Alles beter dan de ruim 40 graden in de zon
Wel zo prettig voor de botercupjes en de vleeswaren op vakantie.
Het geeft je meer mogelijkheden om etenswaren te kopen.
We gingen altijd met de motoren op vakantie en dan is het toch kopen en meteen opeten anders smelt het of word het ranzig of het word geplet. Nu is de auto al een stuk luxer om spullen mee te nemen, en nu maakt het koelboxje het nog een stukje prettiger. Zo vanuit de winkel niet de zon in maar met hulp van 27 euro kan je het dagenlang bewaren.
En ik was pas kort op de hoogte van 12v koelboxjes anders had ik het al eerder gedaan bij het vorige bezoek aan frankrijk waar dus nog de botertjes snel op moesten en de melk niet te veel ingekocht kon worden.
... Daarom erger ik me ook aan dit soort berichten.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Grand C4 Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business
Totaal aantal Berichten: 205
- C3 Aircross 1.2 pure tech Origins
Keep it cool
Jongens jongens, dat is niet de taal waarop we tegen elkaar zouden moeten spreken.
Respect !!!!
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Heb altijd gedacht dat een forum er was om elkaar te helpen.
Houdt me daarom de laatste tijd maar een beetje stil
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
een airco blaast ook binnen 20 sec koude lucht waarom zou een koelbox met een fan dr in dat niet kunnen