






Totaal aantal Berichten: 674
Geregistreerd: 11-09-2006
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
ai ai ai…
Dat is toch weer een slag beter en mooier
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
baroen schreef:fluidphreak schreef:Nou, gefeliciteerd.
Als je gas laat inbouwen, vergeet niet de LPG-boer te vertellen dat je NIET het vulgat in het achterscherm wil. Dat is echt ontzettend zonde, maar doen ze uit zichzelf wel.
Zie hier voor een mooiere oplossing (onderaan de pagina):
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=185770&postdays=0&postorder=asc&start=120De mooiste oplossing is naast de benzinevulpijp netjes achter het klepje.
Kan dat bij een CX?








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ja, hier staat een foto van iemand anders Bij mijn break is het exact zo uitgevoerd. Je moet enkel bij tanken er een nippel er op draaien. Maar dan is het wel perfect weggewerkt.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oké dat is wel een super oplossing
Dan kan je ook onopgemerkt parkeer garages in waar je met LPG niet in mag?





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Persoonlijk vind ik dat niet zo geweldig omdat je inderdaad moet rommelen met verloopnippels bij het tanken. In het buitenland geeft dat weer extra gezeik. Als de vulopening onder de bumper zit, zoals bij mij, en je doet er een dopje op, zal dat niemand opvallen in een parkeergarage.
Maar smaken verschillen.












Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Mooi hoor Rik, errug gaaf.
Veel plezier ermee gewenst.








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
fluidphreak schreef:Persoonlijk vind ik dat niet zo geweldig omdat je inderdaad moet rommelen met verloopnippels bij het tanken. In het buitenland geeft dat weer extra gezeik. Als de vulopening onder de bumper zit, zoals bij mij, en je doet er een dopje op, zal dat niemand opvallen in een parkeergarage.
Maar smaken verschillen.
Rommelen? Nippeltje er op draaien en er af. In het buitenland? Ander nippeltje er op en er af. Dat moet sowieso in het buitenland, jij toch ook? En ik hoef niet te bukken om te tanken. Maar het grootste voordeel blijft dat de vulopenning onzichtbaar is. Niet voor parkeergarages gedaan, maar omdat ik een extra gat of pijp gewoon niet mooi vind.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Wie o wie wil er binnenkort een keertje heel hard tegen mijn CX botsen? Ik wil namelijk ook wel zo’n mooi exemplaar uitzoeken.












Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
jaco schreef:Wie o wie wil er binnenkort een keertje heel hard tegen mijn CX botsen? Ik wil namelijk ook wel zo’n mooi exemplaar uitzoeken.
![]()
Kom maar eens deze kant op als je durft Jaco
Maar het is inderdaad een prachtige limousine…...






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
RikvdS schreef:
Wat een schitterende voiture!
Mooi hoor zo’n chromen dorpel.
Poeh Rik, dat wordt je aanpassen. Voortaan in pak in de auto.








Totaal aantal Berichten: 782
Geregistreerd: 26-09-2007
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
baroen schreef:Ja, hier staat een foto van iemand anders Bij mijn break is het exact zo uitgevoerd. Je moet enkel bij tanken er een nippel er op draaien. Maar dan is het wel perfect weggewerkt.
Erg nette oplossing is dit idd, die ga ik zeker even uitprinten en meenemen als ik er gas in laat zetten. Zo’n nippel erop draaien is niet zo’n probleem, normaal moet je toch de tankdop er ook afdraaien. En zo zit ie idd wel heel praktisch en mooi buiten het zicht.
Verder, bedankt voor alle felicitaties en zo. Ik vind het ook een schitterende wagen en kan niet wachten tot de verzekering het geld opstuurt. Morgen maar even bellen
Zodra ze voor de deur staat ga ik wel een keertje een beetje een fatsoenlijke fotoshoot doen met dr.
Zozo, paar dagen niet op het forum en…...Rik krijgt een nieuwe dame!
Ben zelf ook met een nieuwe dame in de weer, maar dan 1 van vlees en bloed:wink:
Mooie wagen! Wel een aanwinst voor de regio
Ik hoop haar met jou snel een keer tegen te komen hier in de buurt!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Tjee wat een mooie auto Rik. Toch hoop ik ook Marieke weer snel terug te zien!
Groeten en succes
Yke








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Art schreef:Zozo, paar dagen niet op het forum en…...Rik krijgt een nieuwe dame!
Ben zelf ook met een nieuwe dame in de weer, maar dan 1 van vlees en bloed:wink:
Foto’s worden op prijs gesteld
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )