2 van de 2
 < Vorige 1 2

autoambulance met rijbewijs b??
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 09 juni 2009 06:54 PM
  [ # 16 ]
oudelut schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ik heb de speld ook gevonden Wink

Weet je het zeker? Volgens mij praat je over je eigendom? Ik bedoel met de speld vinden het vinden van een dergelijke trailer in verhuur… Wink

Ik heb het inderdaad over mijn eigendom.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 09 juni 2009 06:57 PM
  [ # 17 ]

Geen interesse om ‘m voor een aantal dagen te verhuren? Laughing

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 juni 2009 07:02 PM
  [ # 18 ]

Misschien. Daar zitten echter een flink aantal haken en ogen aan. Het ding heeft o.a. geen rijplaten, hangt aan de achterkant heel laag aan de grond (zelfs als er niets op staat) en de verlichting + kentekenplaat zitten op een stuk hout gemonteerd. Dus 1 keer een rare hobbel en je bent je verlichting + kentekenplaat kwijt. Daarbij staat het ding niet bij mij thuis en kan ik het ding zelf ook niet meer verplaatsen i.v.m. mijn gezondheid (ik rijd al eind januari geen auto meer). Daarbij is zo’n aanhanger een speld in een hooiberg dus als er iets mee gebeurt kan het aankoopbedrag wel terug betaald worden, maar daar heb ik nog geen nieuwe, geschikte aanhanger voor.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 09 juni 2009 09:08 PM
  [ # 19 ]
Lelijke Eend schreef:

Misschien. Daar zitten echter een flink aantal haken en ogen aan. Het ding heeft o.a. geen rijplaten, hangt aan de achterkant heel laag aan de grond (zelfs als er niets op staat) en de verlichting + kentekenplaat zitten op een stuk hout gemonteerd. Dus 1 keer een rare hobbel en je bent je verlichting + kentekenplaat kwijt. Daarbij staat het ding niet bij mij thuis en kan ik het ding zelf ook niet meer verplaatsen i.v.m. mijn gezondheid (ik rijd al eind januari geen auto meer). Daarbij is zo’n aanhanger een speld in een hooiberg dus als er iets mee gebeurt kan het aankoopbedrag wel terug betaald worden, maar daar heb ik nog geen nieuwe, geschikte aanhanger voor.

Dat valt op zich nog wel mee, hoor. Nieuw levert Hapert namelijk de R-serie oprijwagens, enkel-assers tussen 2.00 en 3.00 meter lang en 1.10 meter breed, met een maximum massa van 750kg. Hapert homepage
Dus afspreken dat er een nieuwe voor in de plaats moet komen als-ie kaduuk is behoort wel tot de mogelijkheden. Geen idee echter of de huurder dat risico wil nemen, maar waar bemoei ik me ook eigenlijk mee?!

Zuur om te horen over je gezondheid BTW, is er nog kans op herstel?

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 10 juni 2009 05:29 AM
  [ # 20 ]

Morgen gesprek met de cardioloog + chirurg. Lang verhaal wat hier niet thuis hoort.

En ik heb zelf een aanhanger met een eigen gewicht + laadvermogen van 1000kg compleet met papieren en een opdrukrem. Dan is zo’n 750-kg-karretje toch iets anders.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook