Maar dan komt er op het kentekenbewijs SX te staan?
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Hoeft toch geen probleem te zijn?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Je kunt mazzel hebben , zoals de buurman van Wes, maar het is niet reeel om te veronderstellen dat ze bij de rdw een exclusive uit het buitenland hier gelijkstellen aan een sx hoor.
In principe kijken ze niet naar de naam van de uitvoering maar wat er op zit en daar zoeken zoeken ze een vergelijkbaar ding bij die wel in NL geleverd is.
Waarom denk je dat ze bij importwagens basis interieurs etc er inzetten enzo.
Waar je wel een gooi naar kunt doen is de handelswaarde van de auto. Als die lager is dan normaal neemt men die. En een engelse wagen is hier gewoon slecht te verhandelen.
Dat zou mooi zijn. Want de handelswaarde zal wel niet veel anders zijn dan de aankoopprijs. Bijna niks dus. (Terwijl het een TCT Exclusive is met zo’n beetje alle opties. Wat boeit dat stuur dan…. Ik snap niet dat de massa kennelijk geen RHD-auto wil. )
Maar goed, dat is mijn probleem niet, want deze auto is niet te koop noch gekocht om te verkopen.
Zolang je niet te vaak in parkeergarages komt is RHD niet erg…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Oja….
Die vermijd ik ja.
Nog een klein dingetje wat me nu te binnen schiet, en wat deze auto reeds had toen ik hem kocht: wanneer je dus de richtingaangever gebruikt, naar links of rechts, maakt niet uit, dan gaat ie niet “uit” (en terug) wanneer je het stuur terugdraait. Klinkt weer knullig zoals ik het beschrijf, maar de boodschap zal duidelijk zijn.
Wat is hier de oorzaak van? Iets in de handle (hendel?) of het stuur?
Matthijs2006 schreef:Nog een klein dingetje wat me nu te binnen schiet, en wat deze auto reeds had toen ik hem kocht: wanneer je dus de richtingaangever gebruikt, naar links of rechts, maakt niet uit, dan gaat ie niet “uit” (en terug) wanneer je het stuur terugdraait. Klinkt weer knullig zoals ik het beschrijf, maar de boodschap zal duidelijk zijn.
Wat is hier de oorzaak van? Iets in de handle (hendel?) of het stuur?
Heb ik ook gehad.
Handle er af halen ( eerst de kappen onder en boven rondom het stuur), inspuiten met WD40 , en hij doet het weer prima.
Er zitten om de handle vast te houden nog wat schroefjes hier en daar , kijk maar even , je ziet het zo .
Succes er mee ,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
Hey Dirk, maar aangezien je het hebt over inspuiten met WD40, betekent dat dan dat het uitgesloten is dat de oorzaak ligt in misschien iets dat is afgebroken, verbogen, etc. in dat mechanisme?
Er zit een knullig plastic pinnetje en veertje in je richting aanwijzer. Je stuurt heeft een soort vinger die erlangs gaat. Die breken niet zomaar af.
Ouwe mopperkont
Matthijs2006 schreef:Hey Dirk, maar aangezien je het hebt over inspuiten met WD40, betekent dat dan dat het uitgesloten is dat de oorzaak ligt in misschien iets dat is afgebroken, verbogen, etc. in dat mechanisme?
Kan altijd natuurlijk , maar zou `em toch eerst maar eens loshalen en inspuiten , kan nooit kwaad .
(Anders ff naar de sloop voor een handle )
Succes, Dirk
XM TCT Ambiance`94
Ok, ik zal de boel eens losmaken rond het stuur en nader bekijken.