







Totaal aantal Berichten: 758
Geregistreerd: 10-12-2006
- Xsara Break 1.6 16V
- C5 2.0 HDiF Break Exclusive
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 Break bv5
Mooi filmpje, beetje erg korte cyclustijd. Voorraadbol biina leeg?
P.R. for 7.cylinder SPAM, and for single cylinder types from mid-February 1969
Marking : a circular groove on the lower part of the end cap.
Pressures :
cut-out 150 - 175 bars (2130 - 2490 psi)
cut-in 125 - 140 bars (1775 - 1990 psi)
‘67 DS21bvh: “de nieuwe”
‘74 DS23 break, 5bak: poetsmobiel
‘05 C5 break: daghap / ‘02 Xsara 1.6 Break; voor de kids
ex ‘06 C5 2.0 HDIf exclusive break
ex ‘70 DS21ie, bvh, pallas: winterbak / rallywrak
ex ‘97 Xantia 1.9TD Break: total loss / ex ‘98 XM tct ambiance: stille zweef /
ex ‘72 DS23bvh: helaas total loss / ex ‘68 DS21bvh: sloper, ex-winterwrak / ‘00 Xantia 2.0HDi break/ ex ‘00 Xsara 1.6 Coupé












































Totaal aantal Berichten: 25645
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Nee. lekke centrifugaal regelaar van de DIRAVI
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>





























Totaal aantal Berichten: 10414
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
bogaard77 schreef:Nee. lekke centrifugaal regelaar van de DIRAVI
???Bier???
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.












































Totaal aantal Berichten: 25645
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>





























Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Verwijzing naar je avatar?
Citroen!
Even een updatetje op dit zeer oude topic. Ik heb een nieuwe treiterslang van Citrotech gebruikt. Pn 75532362, origineel Citroen, nieuw. Met Citroen label and all. Past prima op de aansluitingen, maar is wel aan de zeer korte kant. Onderlangs de aandrijfas past niet, teveel scherpe bochten. Ik heb m bovenlangs gehangen, vast gemaakt aan de hydraulische leidingen aldaar. Niet perfect, maar geen korte bochten meer, ook niet op de regelaar. Het ding is lekker dik en goed beschermd. Wel heb ik de 3-weg aansluitg die onder het vat hangt een beetje moeten verleggen, resulterend in wat bochtwerk van daar naar het vat toe. To be checked of dat ok is.
Hilko
Citroen DS19A Pallas 1967, BVH
Citroen C4 Grand Picasso EAT6 Blue HDi 2019



Totaal aantal Berichten: 230
Geregistreerd: 24-08-2007
- ID/DS DS 21 Pallas BVH
Treiterslang is bij mijn ds al zo lang ik hem heb (jaartje of 7) een benzineslang.
De slangen vanaf de centr. regelaar naar het vat , gates benzineslang al een jaartje of 6.
De doorzichtige retourslang van la naar ra is ook al een jaartje of 6 geleden door blauwe slang die normaal bestemd is voor pneumatiek.
Dus diverse slangen kan je naar mijn mening , in iedergeval bij een groen systeem , vervangen door benzineslang.
Gr Bjorn