Totaal aantal Berichten: 7790
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Op zich.. Ik heb via marktplaats een setje Caliber CT1 tweeters gekocht voor twee tientjes. Die worden geleverd met een compact filter dat samen met de tweeters onder het dashboardroostertje past. Dat klinkt vele malen beter. Laat ik het zo zeggen, toen ik na de CDT’s de originele tweeters aansloot dacht ik dat die originele units stuk waren, omdat er nauwelijks geluid uit komt.. Daarom die Calibers gekocht.
Maar zoals je al zegt, uiteindelijk komt het er op neer of je zelf een verschil ervaart, en of je tevreden bent met wat deze spullen je bieden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zit je op Marktplaats beetje rond te kijken kom je je eigen auto tegen
Overigens de 2de keer dat mijn interieur gebruikt wordt om iets te zoeken, ik heb het met de CX ook al gehad…
De Xsara trilde eerst nogal met remmen. Maar dat begint steeds minder te worden
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Net het interieur maar eens netjes schoon gemaakt
De nieuwe matten zijn er nu ook direct ingegaan.
Jammer is dat er al gaten in de matten zitten die niet overeen komen met de orginele klemmetjes die in de vloer geschroeft zitten…
Er zitten wel andere klemmetjes bij die je op de foto ziet.
Verder een net interieur weer
Op de foto is ook de orginele Xsara carcit houder te zien. Is netjes te bevestigen zonder in het dash te hoeven schroeven
Je komt toch nog een hoop troep tegen van een vorige eigenaar overal
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik heb vandaag ook mijn nieuwe matten gekregen maar die zijn toch heel anders als die van jou. Ik vind die van mij persoonlijk mooier ze zijn iets lichter als de standaard matten (grijs) en een zwart vlak waar je hak staat. En ik heb er heel mooi in het rood in de linkerhoek Xsara op staan.
En bij mij kwam de bevestiging ook niet overheen maar ik heb de auto eruit gehaald en de nieuwe pinnetjes in de bodem gezet!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is jammer want ik wou ook dat Xsara logo
Goed het nadeel van zo’n plastic hak is dat ze altijd los gaan zitten…
Ik ben benieuwd hoe dat met deze gaat.
Ik dacht dat mijn ouders ook Xsara in dat mat hadden staan, deze zit wel met de orginele bevestiging vast. Maar die zijn ook nieuw met de auto meegeleverd..
mafkeessss schreef:Ik heb vandaag ook mijn nieuwe matten gekregen maar die zijn toch heel anders als die van jou. Ik vind die van mij persoonlijk mooier ze zijn iets lichter als de standaard matten (grijs) en een zwart vlak waar je hak staat. En ik heb er heel mooi in het rood in de linkerhoek Xsara op staan.
En bij mij kwam de bevestiging ook niet overheen maar ik heb de auto eruit gehaald en de nieuwe pinnetjes in de bodem gezet!
Heb je deze mattenset bij de dealer gekocht, Ik ben namelijk ook op zoek naar een mattenset met de xsara logo erop.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik denk dat je de mazzel zal moeten hebben dat een dealer ze nog heeft liggen, want mijn dealer had ze niet meer zeiden ze…
ik was vandaag bij de dealer langs geweest, maar die hadden alleen de mattenset zonder logo en die kosten al 39 euro.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb iets van 21 euro betaald, ik weet alleen niet meer of dat in of excl. BTW was..
dan ga ik maar eens bij een andere dealer langs, want de prijsverschil is wel erg groot.
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik heb mijn mattenset ook bij de dealer gekocht was 21 euro nog wat exclu en hun hadden ze ook niet meer liggen ze moesten ook besteld worden dus ze kunnen nog besteld worden met het logo erop!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Met dit warme weer heb ik het idee dat de airco er iets meer moeite mee heeft om het koel te houden. Het wordt nog wel koel, maar ik het het idee dat het wat beter kan.
Ik denk dat ik bij de 100.000 km beurt alles maar direct mee laat nemen
Ik moet denk ik ook de banden laten balanceren, want bij 140 komt er toch wel een trilling in.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Afspraak voor wat onderhoud is gemaakt, ze zaten alleen de komende 5 weken vol
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het elektronisch gasklephuis, ik heb het idee dat dit moeilijker te doseren is in lage toeren. Met rijden is het allemaal geen probleem. Alleen met optrekken vanuit stilstand schiet de naald vaak wat sneller omhoog dat dat ik zou willen. 1100 a 1200 rpm is voldoende om op te trekken, maar je zit zo aan de 1400 a 1500 rpm.
Dat ding is natuurlijk nodig voor de cruise control, waar ik overigens graag en vaak gebruik van maak
Deze Xsara en uitvoering bevalt me tot nu toe prima eigenlijk
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Weet iemand of er via de computer het 1 en ander te veranderen is?
Ik zie namelijk een aantal verschillen met de vorige Xsara.
Bijvoorbeeld, bij oude kon ik alleen de achterklep ontgrendelen, zonder de deuren te ontgrendelen met de AB. Als ik bij deze Xsara het kleine knopje op de AB gebruik ontgrendelen alle deuren. Geen probleem maar wel klein verschil
Waar ik mij meer aan erger is dat er geen spanning blijft staan op de 12 V aansluiting bij de voeten van de passegier…
Dit heeft als resultaat de de navigatie elke keer spanning verliest waardoor het soms veel langer duurt voordat ik signaal heb…
Bij de vorige Xsara stond hier altijd spanning op, en die navi trekt de accu volgens mij echt niet zomaar leeg
Iemand een idee of dat te veranderen is?
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive