29 van de 31
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende > 
   
BX Rallye
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 22 mei 2009 09:15 PM
  [ # 421 ]
Profiel  
 
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 22 mei 2009 09:42 PM
  [ # 422 ]
BunnY schreef:

Ik vroeg het maar omdat ik deze zomer ook van plan ben om de octo te vervangen… Wink .

Wat vind jij gemakkelijker om te plaatsen ? Een originele octo of 1 zoals de jouwe? (mij lijkt d ejouw maar soit).

En wat heeft jouw octo gekost?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid maar is een optie die zeker tot de mogelijkheden behoort Very Happy

Bunny, knal er gewoon een standaard octo onder, als dat eenmaal zit dan gaat dat weer járen mee, en het scheelt je een hoop uitzoekwerk hoe alles zit. (Laatste keer dat ik je topic vervuil BasisBX Wink).

Profiel  
 
Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 497
Geregistreerd: 04-03-2008

Gepost: 22 mei 2009 10:17 PM
  [ # 423 ]

ik heb ff terug zitten lezen maar wat voor blok is het nou eigenlijk? ook gewoon een 1.4? of 1.6?

Ziet er in ieder geval wel gaaf uit

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 22 mei 2009 10:20 PM
  [ # 424 ]
Thiezz schreef:

ik heb ff terug zitten lezen maar wat voor blok is het nou eigenlijk? ook gewoon een 1.4? of 1.6?

Ziet er in ieder geval wel gaaf uit

Ook gewoon een 1.4 (1360 cc eigenlijk)

Een 150 H om precies te zijn.
Uit de Peugeot 205 XS en GT.  Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 mei 2009 10:54 PM
  [ # 425 ]

Wat is het voordeel van dit blok dan? Zover ik op internet zie is het gewoon 75 pk… Dat heeft de BX toch ook gehad in bepaalde 1.4 uitvoeringen?

Ziet er wel strak uit Cool

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 22 mei 2009 10:55 PM
  [ # 426 ]
Arjan Verkade schreef:

Wat is het voordeel van dit blok dan? Zover ik op internet zie is het gewoon 75 pk… Dat heeft de BX toch ook gehad in bepaalde 1.4 uitvoeringen?

Ziet er wel strak uit Cool

Het is een 80 pk versie.  Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 mei 2009 10:57 PM
  [ # 427 ]
Profiel  
 
Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 06-07-2005

Gepost: 23 mei 2009 12:26 AM
  [ # 428 ]

Bij Peugeot heet het blok XY8. Daar is het tot 1986/7 gebruikt in de XS en GT en tot 1988 in de CT (cabrio). De versie met enkele carb. heet daar XY7.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 23 mei 2009 12:44 AM
  [ # 429 ]
Melchior schreef:

Bij Peugeot heet het blok XY8. Daar is het tot 1986/7 gebruikt in de XS en GT en tot 1988 in de CT (cabrio). De versie met enkele carb. heet daar XY7.

Jep, ik heb een XY8 blok.  Wink

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 juni 2009 02:26 PM
  [ # 430 ]

Heb je nou al eens een lekker stuk lopen vloeren?

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 11 juni 2009 08:48 PM
  [ # 431 ]
PrutsyLJ schreef:

Heb je nou al eens een lekker stuk lopen vloeren?

Een beetje Cool

Maar er zijn nog wat aanloopprobleempjes, zoals een koelfan die niet aanslaat, een kachelmotor die het opeens alleen nog maar in de volste stand doet, een uitlaat die nog lekvrij opgehangen moet worden, een voorste hoogteregelaar die nog afgesteld moet worden, etc, etc.


En met dit weer is het niet zo lekker sleutelen.
(auto staat namelijk weer buiten Confused)

 


*Edit;

En voor de freaks nog wat foto’s.  Wink

En oh ja;
De echte freaks zullen ook wel opmerken dat ik het één en ander heb veranderd aan de koplampen, knipperlichten, mistlampen en ruitenwisser.  Rolling Eyes

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11790
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 11 juni 2009 09:05 PM
  [ # 432 ]

Heb jij een kachel met een standaard wervelstormstand? Want dan denk ik dat je eenvoudig even het regelpaneeltje zou moeten schoonmaken…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 11 juni 2009 09:16 PM
  [ # 433 ]
Penny Lane schreef:

Heb jij een kachel met een standaard wervelstormstand? Want dan denk ik dat je eenvoudig even het regelpaneeltje zou moeten schoonmaken…

Derk

Ik denk het wel.  Rolling Eyes

Maar voor de motorwissel deed ie het nog wel normaal.
En ik heb de kachelmotor eruit gehad om de paravanbak schoon te maken., dus…..........

Profiel  
 
Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 11 juni 2009 10:12 PM
  [ # 434 ]

Ik heb in mijn Bx inmiddels al 3 printjes van de kachel laten uitfikken. Ben er inmiddels achter dat het met de afstelling van de kabeltjes achter de kachelmodule te maken heeft. Vervolgens heb ik het opgegeven en heb ik gewoon een paar schakelaars gemonteerd. Werkt perfect. Gewoon drie standen, uit, zacht blazen en hard blazen.

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 11 juni 2009 11:03 PM
  [ # 435 ]

ziet er goed uit coen! maar controlereer van de blower gewoon even of alle stekkertjes er aan zitten.

En mischien tijd voor een korte kap? ik vind de plek van de luchtfilter erg goed! Bij een 1400 kan dat tenminste Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
 
29 van de 31
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook