2 van de 2
 < Vorige 1 2

online onderdelen kopen
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 juni 2009 02:04 PM
  [ # 16 ]
Ree schreef:

Ik koop heel veel bij CitroWorld .

Ree

Waarbij het voordeel is dat de verkoper weet wat hij verkoopt, je kunt direct contact met hem hebben. Heerlijk!

Overigens koop ik de meeste onderdelen via Ebay, veelal uit DE waar de prijzen vaak dicht bij de Nederlandse inkoopsprijzen liggen.
De levertijden zijn vaak redelijk snel, reken op max. 10 dagen. Het verschil in vergelijking tot de reguliere handel was +/- €60 voor een distr.setje + waterpomp voor mijn XM. Dat vind ik de moeite waard!

Dus… wil je mij als klant hebben, dan zul je moeten kunnen concurreren met deze Ebay-gasten, en dat lijkt mij best pittig. Tenzij je voor een hogere prijs meer kunt leveren, bijvoorbeeld montagehandleidingen. Persoonlijk denk ik dat je daarmee flink kunt scoren! Maar je zult ze wel zelf moeten schrijven i.v.m. copyrights natuurlijk.

Hoe dan ook, succes!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 11 juni 2009 09:02 PM
  [ # 17 ]

Leveringstermijn is na betalen meestal een 3 dagen.

Bart ik mis een houder voor in de auto.. Idea

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 11 juni 2009 11:49 PM
  [ # 18 ]

Zelf zou ik, zoals ik al aangaf, een makkelijker retour service willen hebben. Dan bestel ik gewoon de 3 stuks, demonteer alles en monteer de goede en stuur de overige 2 retour… Op die manier weet ik zeker dat als ik zondag ochtend de auto in 2 trek, dat ik niet tot de conclussie kom dat ik net het verkeerde type heb besteld en de auto dus maandag niet kan rijden.

Maar tja daar wil ik niet teveel voor betalen. Ik heb ooit eens zitten te rekenen, maar met die 7 euro verzendkosten van TNT kan ik in persoon net in de stad, leeuwarden komen. Dus dat zou dan de max retourkosten moeten zijn. En dan moet het wel bij mij thuis of de buren oid opgehaald worden.

Handleidingen? Het kan een service zijn, maar straks stellen ze jou aansprakelijk als iets mislukt..

Service bieden door samen te werken met een gereedschapsboer ofzo is wel makkelijk. Je zal maar een dop 35 en een wringijzer nodig hebben voor het vervangen van een as-hoes…..

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook