BX19trs schreef:BasisBIX schreef:Lelijke Eend schreef:Visaclub ?
Nee, het gaat hier om een 11 RE!
Und?
Visa Club?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:BX19trs schreef:BasisBIX schreef:Lelijke Eend schreef:Visaclub ?
Und?
Visa Club?
Na ongeveer twee uren nadenken zie ik het woordgrapje….
BX19trs schreef:BasisBIX schreef:BX19trs schreef:BasisBIX schreef:Lelijke Eend schreef:Visaclub ?
Und?
Visa Club?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BX19trs schreef:BasisBIX schreef:BX19trs schreef:BasisBIX schreef:Lelijke Eend schreef:Visaclub ?
Und?
Visa Club?
Soms duurt het even.
Ik zag hem a la minute (maarja, ik maak zelf dan ook regelmatig dit soort enorm flauwe woordgrapjes).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Ik ben er redelijk van overtuigd dat ik het grapje als eerste zag
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik ben er redelijk van overtuigd dat ik het grapje als eerste zag
Verwacht je nu een “welles, nietes” conversatie?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
djmoqua schreef:Lelijke Eend schreef:Ik ben er redelijk van overtuigd dat ik het grapje als eerste zag
Neuh, het is n.l. best duidelijk dat ik ‘win’
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:djmoqua schreef:Lelijke Eend schreef:Ik ben er redelijk van overtuigd dat ik het grapje als eerste zag
Neuh, het is n.l. best duidelijk dat ik ‘win’
Gelukkig was deze reactie niet te voorspellen.
Maarehm, weer even ontopic: edit: ik moet toch eerst eens beter leren kijken! ops:
Project Cabrio
De visa is bijna weer APK waardig!
Na enig zoek en belwerk heb ik een remklauw gevonden via de firma van Gompel, deze arriveerde per PTT-post afgelopen vrijdag op mijn werk, precies op het moment dat mijn XM TCT daar ook arriveerde per takelauto…
Om de pret nog verder te drukken bleek de “nieuwe” remklauw ook voorzien te zijn van netjes verne#kt schroefdraad, driedubbel balen zeg maar…
De oude remklauw had geen schroefdraad meer in de opening voor het ontluchtingsnippeltje, de nieuwe had geen schroefdraad meer in de aansluiting voor de remslang (snap je het nog?)
Gelukkig is de visaremklauw op te delen in twee stukken en gelukkig voor mij kon ik met beide remklauwen weer een hele mooie maken met mooi schroefdraad.
Afgelopen middag heb ik alles omgebouwd en weer gemonteerd, morgen alles ontluchten en verversen dan mag de visa weer een jaartje de weg onveilig maken.
Emiel
Wat een gepiel. Je had bijna nog beter meteen een nieuwe kunnen bestellen.
Iig succes morgen! Na ik in het Visa’tje van Bart gereden heb, kan ik niet anders concluderen dat het echt leuke wagentjes zijn.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Bij Van Gompel vandaan ... ik wil niet weten hoeveel ribben je dat gekost heeft.
Project Cabrio
E 50,-...
Vandaag met verse APK!
Emiel
Gefeliciteerd!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Gefeliciteerd en genieten maar!
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Super!