Wil Giezenaar nieuwe Directeur Marketing Citroën Nederland
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 11 juni 2004 01:48 AM

Amsterdam, 2 juni 2004 – Binnen de directie van Citroën Nederland B.V. hebben zich enkele verschuivingen voorgedaan. Wil Giezenaar maakt zijn entree bij Citroën als Directeur Marketing en is daarmee de opvolger van Robert de Groot. Laatstgenoemde is benoemd tot Directeur Verkoop en Commerciële Opleidingen, in welke functie hij Jacques Janssen opvolgt.

De 39-jarige Wil Giezenaar is de nieuwe Directeur Marketing bij Citroën Nederland B.V.. Daar is hij verantwoordelijk voor Product Management, Commerciële Communicatie en Marketing Intelligence. Giezenaar startte zijn carrière bij Mattel Toys Benelux en maakte in 1990 de overstap naar de automotive branche. Bij Nissan Europe deed hij ervaring op als Senior Officer Product Marketing, later als Section Manager Advertising & Sales Promotion. In ‘98 werd hij benoemd tot Manager Marketing bij Nissan Zwitserland. Enkele jaren geleden maakte Giezenaar een overstap naar de telecomindustrie, met als laatste functie Communicatie Directeur bij T-Mobile Nederland. Hij was daar onder meer verantwoordelijk voor de re-branding van Ben naar T-Mobile en gaf leiding aan alle marketingcommunicatie disciplines binnen T-Mobile. Bij Citroën ligt voor Giezenaar een nieuwe uitdaging. “Het brede aansprekende productgamma, het merkimago van Citroën en mijn affiniteit met automotive overtuigden me ervan deze stap te zetten”, aldus Giezenaar.

Robert de Groot (38) is benoemd tot Directeur Verkoop en Commerciële Opleidingen. In deze functie is De Groot verantwoordelijk voor de Afdelingen Fleetsales, Retailsales, Logistiek, Commerciële Opleidingen en Dealer Development/Business Management. De Groot startte bij Citroën Nederland als Directeur Marketing en Commerciële Opleidingen. In deze functie werd hij in 2003 gekozen tot ‘Marketeer of the Year’, mede dankzij een aantal spraakmakende, succesvolle campagnes.

Jacques Janssen (63) blijft zijn zeer ruime kennis en ervaring ter beschikking stellen aan Citroën Nederland, als Coördinator Dealerdevelopment. Bovendien zal Janssen zich bezighouden met prospectie van nieuwe dealerbedrijven teneinde de groei van het merk voort te zetten. In deze rol blijft hij deel uitmaken van de directie.

De bovengenoemde wisselingen zijn per 1 mei 2004 ingegaan


Edit by SZ: smillie’s uitgezet

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 13 juni 2004 07:53 PM
  [ # 1 ]

als ze nog geen lid zijn van dit forum, tellen ze eigenlijk niet mee he…

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook