wie weetdat hoe je dat moet doen
heb alarm en centrale vergrendeling en elektrische ramen
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Bij Meta bestaat er een module voor om dit mogelijk te maken.
Dit is de module M8 en is geschikt voor 2 ruiten.
citrods schreef:Bij Meta bestaat er een module voor om dit mogelijk te maken.
Dit is de module M8 en is geschikt voor 2 ruiten.
Hmm, en hebben ze ook iets voor 4 ruiten en een dakraam?
of de 2 voorruiten en het panoramadak
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Neen een Meta alarm is niet noodzakelijk. Enkel die module is noodzakelijk.
Ik heb geen weet van soortgelijke module die geschikt is voor meer dan twee aansturingen. Je kan natuurlijk wel twee of drie module’s installeren.
waar kan je die meta-module halen, gewoon bij de automatrialen-zaken
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
In België is de invoerder voor Meta, Trionic (http://www.trionic.be). Op deze site kan je ook een lijst van meta verdelers.
Wellicht kan je het hier ergens bestellen of iets soortgelijks in Nederland zoeken.
Succes.
Hoi Makkers,
lekker leuk en handig, en ook nog eens knap om te zien maareeeuuhh…
is deze “confort”-sluiting niet dé archilles-hiel van alle VAG-wagens op vlak van inbraak…?!
Bij alle VW Golf V, Audi A-series enz.. (indien uitgerust met de zg. confort-sluiting) is het mogelijk om in de wagens in te breken zónder enig spoor van inbraak achter te laten… simpel weg door het slot een kwartslag te forceren… En jaja, de wagen opent zich en alle ruiten/schuifdak etc. gaan naar beneden. Na inbraak, weer slot kwartslag draaien en de ruiten etc. gaan weer in sluitstand.
De eigenaar komt terug en de radio, boorddocumenten, ... zijn gestolen zonder enige vorm van braak.
Deze vorm van inbraak is wel degelijk gekend bij zowel fabricant als garages, maar tot nu toe heeft de fabricant nog steeds geen enkele modificatie/actie hiertegen ondernomen…
Dus goede raad van tante Kaat => ik blijf van dit soort confortverhogende accessoires lekker af!
Greetz,
Dieter
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
Hiervoor hoef je niet te vrezen.
Ramen kunnen slechts een beweging doen (openen of sluiten, afhankelijk van hoe je het aansluit) normaal en meest logisch is dus dat men voor sluiten van de ramen kiest. Bovendien werkt dit enkel met de afstandbediening en niet via het slot zoals bij VAG.
idd, het VAG systeem (sleutel vasthouden en wachten…) is totaal anders.
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
Bij Mercedes is dat ook redelijk standaart. Toen ik nog taxi reed kon mijn Benz dat ook, E220 diesel. Een collega wou dat ook eens proberen…Ging alleen niet zo. Hij had een C200 mét CV, maar zonder elec. ramen..
Test
tja,
voor de meerprijs die destijds bij Mercedes gevraagd werd voor een rechterbuitenspiegel koop je tegenwoordig een strakke BX
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Hmm, hoe sluit je zo’n mudule aan ?
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG