Tada!
Er is van alles gebeurd. Uiteindelijk heb ik het toch niet allemaal zelf gedaan…je moet je beperkingen kennen.
Maar wat is er dan gedaan?
- de draagarmrubbers zijn vervangen
Die rubbers had ik nooit zelf kunnen vervangen. Zaten volledig vast dus de pen is uit de sloper gehaald en daar zijn de nieuwe rubbers (die van Citro-P) op gezet.
-de aandrijfassen zijn vervangen
Ja als je dan toch bezig bent….
- de carburateur is gereinigd en afgesteld (was ongelooflijk smerig en deed zo goed als niets meer)
- benzinefilter geplaatst (zie boven)
- complete interieur vervangen voor een zo goed als nieuw blauw pallas interieur (de sloper).
(ik weet het, niet origineel, maar ik zat bekans op de grond )
- en, oh ja, natuurlijk het nieuwe buitenspiegeltje
Dit alles met hulp van een sloper (frans kenteken gs pallas) en veel hulp van Renard.
Ik weet dat mijn wagentje geen prijzen zal winnen voor schoonheid en originaliteit maar ze klinkt, zit, en rijdt weer als een zonnetje.
(geen gekraak in de bocht, geen wiebelend linkervoorwiel en een fris interieur met een veel betere zit)
Dus heb ik vandaag eindelijk weer kunnen genieten van de boxer. Lekker, met het raampje open .
(helaas wel de Brocante gemist)
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Kom maar op met die foto’s!
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Eemspoort schreef:Kom maar op met die foto’s!
..als het tapijtje er in ligt zal ik even foto’s maken.
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Ben benieuwd! En ik ben vast niet de enige.
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Leuk om te horen dat het goed gelukt is.
Dek dat het best goed staat een witte GS met blauwe bekleding.