na een paar posts op dit forum heb ik mijn ‘goesting’ vorm kunnen geven: het zal een 1400 worden,
nog op zoek naar die bix, moet ik het in afwachting stellen met wat research: haynes zegt dat het over de 150A / XY6C of de 150C / XY6D gaat, en vanaf 88 over de K1G…
maar K1G krijg ik niet gegoooogled: wiet weet meer hierover?
De K1G, dat is de TU3 A motor.
(met carburateur)
En volgens de vraagbaak geleverd van 88-92 en alleen in België.
In Nederland was dat dan de K1H. (TU3 A/N)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
BasisBIX schreef:De K1G, dat is de TU3 A motor.
(met carburateur)
En volgens de vraagbaak geleverd van 88-92 en alleen in België.In Nederland was dat dan de K1H. (TU3 A/N)
XBXG heeft een carburateur TU. En ik dacht dat Tessa van Daan er ook een was, voordat het een Sport werd
Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
K1h is volgens mij met pulse air en automatische choke
K1g met handchoke welke in belgie wel zijn geleverd.
Lijkt me logisch maar kan er naast zitten
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
K1H is inderdaad met pulsairsysteem, en dat is in België volgens mij nooit geleverd.
De BX 14 “Tessa” van McDean is volgens mij ook een K1H, al zit daar een 5-bak aan vast, terwijl mijn BX 14 een 4-bak heeft.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik had inderdaad een K1h:
Maar waarom zie ik geen injectie erbij staan?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!