13 van de 16
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
   
Begin 2009:C6 3.0 HDI(e.a. vernieuwingen)
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27876
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 24 mei 2009 02:11 PM
  [ # 181 ]

Hier in Nederland hebben we het probleem van de wegenbelasting alleen als die ook veel zwaarder wordt door het nieuwe blok.
Zolang het gewicht binnen dezelfde schaal blijft maakt het niet uit.

Ik zie ook dat de 2.7 hier energie label F heeft, als de 3.0 zuiniger en minder uitstoot heeft zou dat bij aanschaf van de auto hier wel weer wat voordeliger uitpakken.

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 24 mei 2009 06:07 PM
  [ # 182 ]

In belgie is het eerste probleem de BIV (belasting op inverkeersstelling)
De 3.0HDI valt in de hoogste schijf, wat 5000 euro is.
De 2.7HDI valt in een lagere schijf, wat 2500 euro is.
De verkeersbelasting is ook hoger (enkele 100 euro per jaar denk ik)

En als het een bedrijfswagen is gaat er ook meer van je loon af. Scheelt hem ook wat elk jaar.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
cxparts
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 22-08-2007

Gepost: 24 mei 2009 09:46 PM
  [ # 183 ]

De verkeersbelasting hangt af van welke pk versie je neemt!Er is ook een 211 pk voor de Belgische markt en heeft evenveel fiscale pk als de 2700!
Als de 236 of de 275 pk versie neemt ben je natuurlijk geschoren in Belgie!

LIFE IS BORING WITHOUT A CX

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 24 mei 2009 10:39 PM
  [ # 184 ]
cxparts schreef:

De verkeersbelasting hangt af van welke pk versie je neemt!Er is ook een 211 pk voor de Belgische markt en heeft evenveel fiscale pk als de 2700!
Als de 236 of de 275 pk versie neemt ben je natuurlijk geschoren in Belgie!

Het eerste wat ik daar van hoor, bij de C5 is dit in elk geval niet zo. Daar is het de 245 pk versie en niets anders.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 15 juni 2009 05:09 PM
  [ # 185 ]

Sinds vrijdag jongst leden,is de C6 en C5 - 3.0 HDI gecommercialiseerd in Frankrijk,waarna Nederland en België weldra volgen.
Hier de pics, van hoe de nieuwe C6-3.0 HDI er zal uit zien in France. Wink

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7767
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 15 juni 2009 05:21 PM
  [ # 186 ]

Dubble uitlaat.. Ik weet niet goed of ik dat nu wel of niet mooi vind.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 15 juni 2009 05:23 PM
  [ # 187 ]

Zijn dat nou dezelfde velgen als onder de C5..?

En hoe zit het met het interieur?

 

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 15 juni 2009 05:26 PM
  [ # 188 ]

Van het interieur heb ik nog geen foto’s gezien,maar ik heb wel gehoord dat de centrale console zou aangepast worden om het NG4 systeem te kunnen plaatsen,welke in 2 DIN is. Wink

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7767
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 15 juni 2009 05:31 PM
  [ # 189 ]

Dit zijn inderdaad velgen die ook op de C5III geleverd worden. Ook hiervoor geldt dat ik niet zeker weet of ik ze wel mooier vind dan de Roccostrada’s..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 15 juni 2009 05:38 PM
  [ # 190 ]

Het strakke is er een beetje uit, ze lijken ook kleiner. Toch?

 

Profiel  
 
den willem
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 173
Geregistreerd: 12-07-2008

- ZX 1.4i Reflex
Gepost: 15 juni 2009 06:15 PM
  [ # 191 ]

Ik vind ze wel mooi staan die velgen, het geeft het geheel wel een iets mindere “baroque stijl” vind ik.

Die uitlaat vind ik wel mooi, al had 1 zo’n mond wel volstaan, een dubbele hoeft niet echt vind ik.

Ik vraag mij trouwens af waarom Citroën eens wel en dan weer niet de uitlaat wegstopt. De XM V6 (24v) had een mooie dubbele uitlaat, de C5 dan weer niet, de C6 eerst half en half en nu weer wel…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27876
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 juni 2009 11:37 PM
  [ # 192 ]

De uitlaten moet ik even in het echt zien, maar ik denk dat ik ze wel mooi vind Smile

Natuurlijk niks nieuws dubbele uitlaten op het top model Wink
DS, CX Turbo, XM V6.24, Xantia V6.24 Cool

Misschien zijn de “oude” velgen ook nog gewoon te krijgen. Uiteindelijk was er niet veel kleuze met maar 1 velgen…
Ja het maatje kleiner had je dan nog op de basismodellen.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 16 juni 2009 12:11 AM
  [ # 193 ]

Op de foto,staan de 19"inch velgen van de nieuwe C5 er op,maar de rest blijft ook leverbaar.
Het schijnt dat de 2.2 HDI binnekort ook een opknapbeurt krijgt.
De motor gaat naar 196 pk en 420 NM.om het gat wat op te vullen. Wink

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 16 juni 2009 12:11 AM
  [ # 194 ]

Blijft een prachtige wagen!

Enkel het interieur zouden ze een beetje meer mogen updaten aan de huidige tijd qua dash en misschien dat het C5-stuur er niet zou in misstaan.

Profiel  
 
den willem
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 173
Geregistreerd: 12-07-2008

- ZX 1.4i Reflex
Gepost: 16 juni 2009 12:16 AM
  [ # 195 ]

Blooper, dit zijn normaliter 18’ velgen Wink

Profiel  
 
 
13 van de 16
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook