kwam net dit linkje tegen op internet:
http://web.archive.org/web/20011127035645/http://antibx.nl/
stelletje mafkezen…. maar goed als je gastenboek leest weet je genoeg. het zijn opel en vw rijdertjes.
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Oud nieuws….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zielige figuren, even wat van gelezen…..
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Met veel plezier gelezen. Met name het stukje ‘ervaringen’. Hoe verder naar de onderkant vna de pagina, hoe dommer de reacties worden. Overigens is het fenomeen ‘kreukelzone’ totaal onbekend voor die lui.
Schijt aan originaliteit.
Heb heel even gelezen, maar ga dr geen tijd aan verspillen.
Wel dat van de ANWB dacht ik even lachend bij na. Iedere keer als ik langs zo’n busje rijd kijk ik die chauffeur altijd even aan. En bedenk me dan wat hij zal denken als die een BX langs ziet rijden
stelletje mafkezen…. maar goed als je gastenboek leest weet je genoeg. het zijn opel en vw rijdertjes.
............ben tevens ook opel(c kadett)rijder
laat die gasten ...ze hebben het verstand van een zandkorrel.
keep the good time rolling
Totaal aantal Berichten: 5488
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
wat is dat voor een zielig gedoe….. Daar ga je toch géén website van maken…...
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Lelijke Eend schreef:Met veel plezier gelezen. Met name het stukje ‘ervaringen’. Hoe verder naar de onderkant vna de pagina, hoe dommer de reacties worden. Overigens is het fenomeen ‘kreukelzone’ totaal onbekend voor die lui.
Als je als hobby hebt je auto met 120km/u tegen een boom langs de provinciale weg te parkeren heb je ook helemaal geen kreukelzone nodig.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
citycruiser schreef:stelletje mafkezen…. maar goed als je gastenboek leest weet je genoeg. het zijn opel en vw rijdertjes.
............ben tevens ook opel(c kadett)rijder
laat die gasten ...ze hebben het verstand van een zandkorrel.
ja ok dan is het je vergeven. die oudere opels zijn nog wel gaaf. kadett tot C
Manta’s, monza’s, rekord’s.
Maar dit zijn van die kerels die tupperware autotjes rijden. langs alle kanten alles uitbouwen. veel te veel subwoofers in hun auto hebben. een giga knalpijp eronder zodat je ze van km hoort aankomen. enz enz
Thiezz schreef:een giga knalpijp eronder zodat je ze van km hoort aankomen. enz enz
dat is dan wel weer zo veilig
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
ja idd, kun je alvast een baan opschuiven.
en ik heb ook mer decibel dan pk in m’n dame hoor
verder is het opzich wel komplimenteus, dat er zelfs een anti club word opgericht betekend wel dat het een bijzondere auto is
dubbelpost ops:
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Oud. Sielug
En ik rook helemaal geen pijp en een bril draag ik ook al niet
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Joh maak je niet druk. Die site is al minstens 5 jaar niet meer aktief. Die site kwam ik ooit tegen toen ik net internet had en dat is 8 jaar geleden. Toen al zielig. Dat was geloof ik antibx.nl ofzo. Nu staat het in een of andere archive site zie ik.
My other car is a broomstick.
Ik kan er wel om lachen eigenlijk.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
icefire schreef:Lelijke Eend schreef:Met veel plezier gelezen. Met name het stukje ‘ervaringen’. Hoe verder naar de onderkant vna de pagina, hoe dommer de reacties worden. Overigens is het fenomeen ‘kreukelzone’ totaal onbekend voor die lui.
Als je als hobby hebt je auto met 120km/u tegen een boom langs de provinciale weg te parkeren heb je ook helemaal geen kreukelzone nodig.
Lever wel een kreukelzone in dat geval. Dood gaan ze toch wel bij zo’n rotklap, maar zonder kereukelzone bestaat er een kans dat die auto nog te redden is.
Schijt aan originaliteit.