Leuk voor je! Mogen we nog wat foto’s verwachten?
Wij zitten nu in de 6e week van de bestelling, maar helaas nog geen nieuws over de geplande leverdatum.
Ik zal proberen aankomend weekend wat foto’s te maken, hij is vannacht een beetje vies geworden van het weer. Gelukkig zo verstandig geweest hem niet bij de bomen te parkeren die bij ons voor staan, maar op een open stuk.
Inderdaad, het zal je gebeuren! Heb je net je nieuwe auto voor de deur staan, komt er een hagelbuitje langs.
Wij hebben gisteren trouwens bericht gekregen dat de auto in week 25 in Nederland verwacht wordt, dat zou dan 9 weken na de bestelling zijn.
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
De mijne wordt ook in week 25 verwacht, elf weken na bestelling. De dealer had op drie maanden gerekend, dus dat is netjes. Ik zal wel wat langer moeten wachten omdat ik een 1.6 heb besteld.
We kregen deze week de DVD over de C3 Picasso binnen, leuke geste van Citroen. Kun je je alvast een beetje lekker maken.
Komende vrijdag mogen we hem ophalen, 9 weken nadat hij besteld is.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
- C1 Shine Airscape ETG
Inderdaad ze gaan de weg op…. Kreeg net een telefoontje dat de mijne ook binnen is! Dat is elf weken na bestelling. Niet gek voor een 1.6 Zaterdag rijden , alleen de eerste 2000 km nog op benzine en dan pas op lpg. Da’s even wennen bij de pomp , maar ach, dat is maar drie tot vier weken . Ga zo even kijken en dan maak ik foto’s die ik vannacht na m’n werk hier wel op het forum zet.
- C1 Shine Airscape ETG
Nou, dit is ‘m dan, deels nog in de verpakking…
Het leer-alcantara-stof (op de foto niet te zien) is erg mooi en de koetskleur (mativoire) vind ik helemaal ge-wel-dig! Dat was best nog spannend want ik had de combinatie blackpack-mativoire in het echt immers nog niet gezien gezien. Ik ben zeer tevreden!
De combinatie doet het inderdaad prima, al is het niet helemaal mijn kleur. Wij hebben niet voor het black pack gekozen, met name omdat we de bijbehorende velgen niet zo mooi vonden. Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, je ziet ze in het promomateriaal nauwelijks zonder black pack.
- C1 Shine Airscape ETG
Je hoeft nog maar een dag te wachten… maar hier alvast een voorproefje van een groene Exclusief zonder ‘zwartpak’:
Ha, bedankt! Ziet er goed uit.
Willibrord schreef:Nou, dit is ‘m dan, deels nog in de verpakking…
De koetskleur (mativoire) vind ik helemaal ge-wel-dig! Dat was best nog spannend want ik had de combinatie blackpack-mativoire in het echt immers nog niet gezien. Ik ben zeer tevreden!
Nadat je ‘m in ontvangst genomen hebt zie ik graag HR foto’s zonder verpakking…..
Het is precies de combinatie (blackpack-mativoire) zoals ik ‘m ook ooit zou willen hebben.
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
- C1 Shine Airscape ETG
Dat zal ik zeker doen. Ik heb ‘m al gezien zonder plakplastic en bovendien gewassen. De kleur was nóg mooier!
- C1 Shine Airscape ETG
De plaatjes geschoten voor een enorme regenbui zaterdag….