3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Fabrieksbluetooth en HTC
Ralph88
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15

Gepost: 17 juni 2009 02:03 AM
  [ # 31 ]
Taco schreef:

Voor mij een Xperia (van Sonyericsson) die dus hetzelfde probleem heeft: 4 sec wachttijd. HBeck: al een oplossing?

Onze dame is vandaag voor een grote onderhoudsbeurt bij de dealer geweest…opnieuw van tevoren weer melding gemaakt van de BT verbinding met mijn HTC en een Samsung Omnia. Beiden met WM 6.1.

Vandaag is dus de BT module geupdate…wat blijkt: Werkt nu als een zonnetje!!!  Laughing
Koppelen, contacten zoeken, bellen en gebeld worden is geen probleem meer (tot nu toe).

Dus, hier zijn we erg tevreden met de update. Misschien voor jullie ook een idee om eens bij je dealer te informeren hiernaar?

C4GP 2.0 HDIF, Exclusive, Pack HiFi, Bluetooth, Nocciola en afneembare trekhaak.
Rijden vanaf 28 juli 2008!

Profiel  

hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 988

Gepost: 17 juni 2009 03:59 PM
  [ # 32 ]

@TAco

Ik ervaar het niet (meer) als een probleem, mijn bovenbeschreven workaround werkt voor mij voldoende.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  

ANW
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

Gepost: 17 juni 2009 11:51 PM
  [ # 33 ]
Ralph88 schreef:
Taco schreef:

Voor mij een Xperia (van Sonyericsson) die dus hetzelfde probleem heeft: 4 sec wachttijd. HBeck: al een oplossing?

Onze dame is vandaag voor een grote onderhoudsbeurt bij de dealer geweest…opnieuw van tevoren weer melding gemaakt van de BT verbinding met mijn HTC en een Samsung Omnia. Beiden met WM 6.1.

Vandaag is dus de BT module geupdate…wat blijkt: Werkt nu als een zonnetje!!!  Laughing
Koppelen, contacten zoeken, bellen en gebeld worden is geen probleem meer (tot nu toe).

Dus, hier zijn we erg tevreden met de update. Misschien voor jullie ook een idee om eens bij je dealer te informeren hiernaar?

Ik heb eergisteren de update gehad, maar er is geen verbetering opgetreden. Net zo’n beroerde verbinding als voorheen (RT5 i.c.m. HTC S730)

groet, Ernst

Grand Space Tourer, automaat, 2019

Profiel  

Taco
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182

- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
Gepost: 18 juni 2009 01:22 AM
  [ # 34 ]
Ralph88 schreef:

Ja Ralph daar hebben we iets aan! Er is dus een oplossing…:D Ik zal mijn dealer de volgende keer vragen.. (of lezen jullie mee bij garage B*** in Ass**?)

C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)

Profiel  

ANW
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

Gepost: 19 juni 2009 01:43 AM
  [ # 35 ]
Taco schreef:
Ralph88 schreef:

Ja Ralph daar hebben we iets aan! Er is dus een oplossing…:D Ik zal mijn dealer de volgende keer vragen.. (of lezen jullie mee bij garage B*** in Ass**?)

Verheug je er niet op: de update helpt niets.

groet, Ernst

Grand Space Tourer, automaat, 2019

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook