Ik wil een meeting organiseren. Niet een Citroën-forummeeting, maar een meeting voor alle Citroëns. Het doel van de meeting is gewoon lekker ongedwongen een weekendje met z’n allen bij elkaar staan. Geen ingewikkelde georganiseerde fratsen, behalve een kampvuur. Voordat ik die meeting kan organiseren moet ik weten of er voldoende animo is. Dus: heb je zin om van 20 tot en met 22 augustus in Joure tussen allemaal andere Citroëns te staan: laat het hier weten. Vragen en tips zijn ook van harte welkom !
Ennuh, ik beloof nog niets dus niet klagen als die meeting nooit van de grond komt !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
wat had je in je hoofd dan? kamperen?
zolang we geen damens hier hebben op het forum met een luxe jumper camper waar ik bij logeren mag..
Ik snap die opmerking niet, maar het idee is inderdaad kamperen. Of dat is door een matras in je Tissier-Citroën te leggen of door een enorme Tabbert van 3 ton achter je Eend te hangen mag je zelf weten
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
Lelijke Eend schreef:Ik snap die opmerking niet, maar het idee is inderdaad kamperen. Of dat is door een matras in je Tissier-Citroën te leggen of door een enorme Tabbert van 3 ton achter je Eend te hangen mag je zelf weten
was een rare opmerking, ik snap het zelf ook niet, sorry. als ik moe ben ga ik altijd rare dingen zeggen ops:
Blueduck schreef:Waarom al die dure oplossingen? Zit een slaapstand op je stoel, en je eend is ook zo verbouwd tot slaapwaardig geheel. Ik pas trouwens diagonaal achter in mn c15
Ik had het ook over een matras in een Tissier-Citroën he
Maarruh, het gaat er dus idd om dat je kampeert. Maakt weinig uit hoe, als je het zelf maar regelt (de organisatie gaat dus geen tenten uitdelen en er staan ook geen vakantiehutjes klaar o.i.s.).
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
wat doet de organisatie dan wel eigenlijk?
de eitjes koken voor ontbijt?
Regelen dat de camping vrij is, eventuele vergunningen regelen, uitrekenen wat het kost en de verschuldigde bedragen innen, kampvuur regelen en toezicht houden.
Als ik het organiseer, organiseer ik het in m’n uppie. Daarbij is het het doel om de meeting van 20 tot 22 augustus dit jaar te houden, normaal worden dit soort dingen voor de zomer al in januari gepland. Ook heb ik geen ervaring met meetings e.d. organiseren. Nog nooit gedaan en nog maar 1 meeting bezocht. Daarom vindt ik een r.u.r.*) meeting al ingewikkeld genoeg. Ik ben er overigens van overtuigd dat de meeting niet saai wordt. Bij de meeting waar ik was werd ‘slechts’ een bingo en wat spelletjes voor de kinderen georganiseerd. Verder stond er iemand de hele dag bij een frituurpan (dus niet een hele echte officiele frituurkraam). Wat er niet was, was een prachtig mooi centrum + een park in de buurt. Ik denk dat dat centrum en dat park het niet aanwezig zijn aan andere activiteiten opheft.
Indien de organisatie ‘rolt’ en de belangrijkste dingen geregeld zijn (financiën, camping besproken) kan ik misschien nog wat extra dingen regelen. Die blijven echter een verassing. Zowel voor de spanning als het probleem dat als die verassing niet van de grond komt, ook niemand klaagt dat er geen verassing was of dat er een andere verassing dan beloofd is.
*) = redt uw reet
Schijt aan originaliteit.
*) = redt uw reet
Geweldig
Vind ik opzich ook een heel goed plan hoor, zeker omdat het meerdaags is… en ach goei een hoop citrofielen op een hoopje en er komt gegarandeerd een leuke en gezellige meeting…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
gewoon een hoop gereedschap mee nemen en we vermaken ons wel Kan me niet voorstellen dat er nergens een eendje is met achterstallig….
Ik ga eens ff uitvogelen welk gewicht mijn ZX kan trekken… Die ouweluui hebben nog een mooie sleurhut staan..
Midden op het land is een eigen keuken, slaapkamer EN PLEEEE nooit weg dacht ik zo… hoewel… die koelkast, das toch wel het belangrijskte…
Prikken datum
Leuk dat je een meeting wilt gaan organiseren. Jammer alleen dat je voor het prikken van een datum niet even gekeken hebt of er al iets op deze datum georganiseerd wordt. Op deze datum wordt namelijk ook al het 1e 2CV Grenstreffen in Buurse georganiseerd. Het gebeurd namelijk al zo vaak dat er meerdere meetings op een datum worden georganiseerd. Mijn advies: ga eerst kijken naar een beschikbare datum voor een meeting (bijvoorbeeld op http://www.citroemeetings.tk) dan is de kans groter op een hogere opkomst en zit je iemand anders niet in de weg.
Verder wens ik je succes met het organiseren van je meeting. Zelf organiseer ik zelf ook een meeting “Het Schermertreffen” (http://www.schermertreffen.tk) . Dit jaar al voor de 6e keer. Mocht je dus nog vragen hebben betreffende het organiseren van een meeting kan je altijd even bellen of mailen.
Jeroen
Re: Prikken datum
gompy58 schreef:gewoon een hoop gereedschap mee nemen en we vermaken ons wel Kan me niet voorstellen dat er nergens een eendje is met achterstallig….
Ik ga eens ff uitvogelen welk gewicht mijn ZX kan trekken… Die ouweluui hebben nog een mooie sleurhut staan..
Midden op het land is een eigen keuken, slaapkamer EN PLEEEE nooit weg dacht ik zo… hoewel… die koelkast, das toch wel het belangrijskte…
Het is op een camping, er zijn dus toiletten en douches. Dat bespaart mij ook het regelen van een toiletwagen e.d.
dyane schreef:Leuk dat je een meeting wilt gaan organiseren. Jammer alleen dat je voor het prikken van een datum niet even gekeken hebt of er al iets op deze datum georganiseerd wordt. Op deze datum wordt namelijk ook al het 1e 2CV Grenstreffen in Buurse georganiseerd. Het gebeurd namelijk al zo vaak dat er meerdere meetings op een datum worden georganiseerd. Mijn advies: ga eerst kijken naar een beschikbare datum voor een meeting (bijvoorbeeld op http://www.citroemeetings.tk) dan is de kans groter op een hogere opkomst en zit je iemand anders niet in de weg.
Verder wens ik je succes met het organiseren van je meeting. Zelf organiseer ik zelf ook een meeting “Het Schermertreffen” (http://www.schermertreffen.tk) . Dit jaar al voor de 6e keer. Mocht je dus nog vragen hebben betreffende het organiseren van een meeting kan je altijd even bellen of mailen.Jeroen
Ik heb net even gekeken. 27-29 augustus lijkt nog aardig vrij. Ik zal eens kijken of die camping dan beschikbaar is.
Verder nog wat vragen:
- Moet je een verzekering afsluiten?
- Ik wil stichting behoudt 2cv ook uitnodigen. Is het normaal dat zij ook de standaard kosten voor een equippe of voor de personen die zij meebrengen betalen?
- Moet ik vantevoren ook regels opstellen?
- Is het nodig een vergunning aan te vragen?
- Hoe zorg ik ervoor dat er voldoende mensen komen (zodat de kosten er iig uit zijn, ik hoef geen winst te maken) ?
- Wat kan ik het beste doen als ik (veel) geld overhoud of tekort kom ? Ik zat er over te denken om te vragen of een club garant wil staan voor de financiën. Indien ik verlies draai, dan dekken zij het verlies, indien ik winst maak is de volle winst voor hun.
Ik ben van plan om alles zoveel mogelijk contant te doen dus contant betalen bij entree. Ook wil ik niet doen aan een reserveringsplicht omdat dit een hoop administratieve rompslomp met zich meebrengt en ik bang ben dat dit mensen afstoot.
Schijt aan originaliteit.
Ik denk dat de meeting dit jaar niet door gaat. Het gaat hier niet zo denderend (school) + het is te kort vantevoren. Ik hoop volgend jaar een meeting te organiseren, al weet ik niet hoe de zaken er dan voor staan.
Zowieso zijn alle tips, truucs en andere dingen m.b.t. het organiseren van een meeting welkom !
Schijt aan originaliteit.
he ugly ducky, School is belangrijker dan zo’n meeting hoor dus…. Succes