Midfriesland schreef:Deze staat er wat stoffig bij… maar misschien zit er nog wat moois onder. Iemand deze GS al eens een blik waardig gegunt in het echt?
Ik hoop hem vanmiddag even te bekijken
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Die had ik ook al gezien ja. Op zich een leuk ding, schuifdakje, leuke kleur, maar wel laswerk. Maar, daar is de prijs dan ook naar. Mits het laswerk te overzien blijft, natuurlijk.
Gr. Ed
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Ik heb hem net even bekeken, het lijkt me een leuk projectje. Er zit inderdaad wel veel laswerk aan, voornamelijk de dorpelhoeken. Er zit ook roest rond de tankdop, en op onder de linker achterruit.
Het interieur daarentegen is nog super, heeft altijd onder stoelhoezen gezeten. Beide voorstoelen bleken nog in perfecte staat te zijn.
De motor zag er verder netjes uit.
Deuren begonnen te roesten aan de onderkant, maar er konden andere deuren bij geleverd worden.
Heerlijk kleurtje trouwens, en dat dakraam is ook erg leuk.
Oja, de linker achterdraagarm is een soort van geknikt, dit is de reden dat de auto toendertijd stilgezet is…
Jammer dat ik er geen tijd voor heb.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
GoofBlikscha schreef:Ik heb hem net even bekeken, het lijkt me een leuk projectje. Er zit inderdaad wel veel laswerk aan, voornamelijk de dorpelhoeken. Er zit ook roest rond de tankdop, en op onder de linker achterruit.
Het interieur daarentegen is nog super, heeft altijd onder stoelhoezen gezeten. Beide voorstoelen bleken nog in perfecte staat te zijn.
De motor zag er verder netjes uit.
Deuren begonnen te roesten aan de onderkant, maar er konden andere deuren bij geleverd worden.
Heerlijk kleurtje trouwens, en dat dakraam is ook erg leuk.Oja, de linker achterdraagarm is een soort van geknikt, dit is de reden dat de auto toendertijd stilgezet is…
Jammer dat ik er geen tijd voor heb.
Echt een GS voor iemand die giga veel tijd heeft en niet tegen lassen opziet.
Achterdraagarm is door gerot van binnenuit. Komt wel eens vaker voor.
Nieuwe deuren is niet zo’n probleem , die zijn er zat. Maar je hebt ook een set achterspatborden nodig en die zijn er niet veel.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Zie aan. Niks voor mij dus. Jammer hoor. De kleur is erg mooi, vind ik, en het interieur fantastisch!
Bedankt voor het verslag en de foto’s!
Gr. Ed
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
De kleur , interieur en het schuifdak is echt mooi maar ik vrees het ergste voor de rest.
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Juist, het schuifdak vind ik ook een pracht. Maar ja, overzetten is ook niks waard. En ergens is het ook zonde om hem te kopen als donor. Immers, misschien is er nog wel iemand die er tijd en geld in wil steken?
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat soort liefhebbers staat echt niet te dringen om hieraan te beginnen, denk ik.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DriverD schreef:Dat soort liefhebbers staat echt niet te dringen om hieraan te beginnen, denk ik.
Dat denk ik ook. De liefhebberij in de GS/A is zo minimaal dat ik vermoed dat deze nooit meer op de weg komt.
Haha, dit is de sloper waar ik destijds ben wezen kijken;) wel leuk ding met leuke opties, maar echt heeel ver heen denk niet dat deze weer de weg op komt, op paar plekken heel naar rot,..
interieur is inderdaad heel netjes, maargoed kwam toen niet uit over de prijs,.. dus sja dan houdt het op;)
ben benieuwd of ze nog een goed baasje krijgt
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
jasper08 schreef:Haha, dit is de sloper
Zo dacht ik er ook over maar wilde het nog net niet zeggen.
Waar stond deze toen jij hem had gezien?
toen ik haar heb bezocht stond ze in zwolle,
Maar zit heel veel laswerk aan!,.. die linker achterpoot is dus door midden gebroken, heeft ooit een lekke accu in de kofferbak gestaan dus deze is grotendeels weggerot, links bij achterportier was carroserie helemaal door, en zo nog wat dingen geloof ook aantal chassisbalken doorgerot, ze is leuk voor het interieur en de opties die zo links en rechts zitten. het is ooit vast een hele mooie en bijzondere auto geweest, maar nu in het echt niets meer dan dat ik eerder al heb gezegd, dus ben benieuwd, en ik vind het geld wat ze er voor vragen echt absurd!
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Hmm, als je het zo stelt, dan is het wel errug duur ja. Zou de verkoper dan zelf niet in zien wat een ramp het is? Nou ja, het is dus niet de moeite om te gaan kijken, zeker niet als ze de prijs niet naar een aanvaardbaar niveau willen brengen. Dat interieur zie ik wel zitten, want het is dezelfde kleur als in die witte in Kropswolde zit. En het stuur ziet er ook nog wel acceptabel uit. En ach, een blok en bak zijn ook nooit weg op reserve. Beetje glaswerk, misschien is er nog wat chroomwerk te redden voor reserve. Maar dan houdt het ook wel op, ben ik bang.
Erg jammer dat men deze GS zo heeft laten vergaan.
Gr. Ed
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Dat interieur zie ik wel zitten, want het is dezelfde kleur als in die witte in Kropswolde zit. En het stuur ziet er ook nog wel acceptabel uit. En ach, een blok en bak zijn ook nooit weg op reserve. Beetje glaswerk, misschien is er nog wat chroomwerk te redden voor reserve. Maar dan houdt het ook wel op, ben ik bang.
dat dacht ik ook toen der tijd, maar de rompslomp er omheen van slopen tijd, ruimte, vervoer en alles was het me gewoon niet waard.
maar zitten zeker wel leuke dingen in! maarja moet het wel voor sloopprijsje gaan.
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone