Bram? heb jij nog e.e.a. zitten uitproberen :
ZX1.4i schreef:Bram? heb jij nog e.e.a. zitten uitproberen :
Nee…..ik durf het eigenlijk niet zo aan…en om je eerlijk te zeggen, kan ik die stekker niet vinden en weet ik ook niet hoe je dat paneel eruit moet krijgen ops:
Ben een beetje bang dat mijn auto dan helemaal niet meer start.
De ene zegt DIT en de ander zegt DAT…...ik vraag het wel aan Jan van de garage, misschien dat die het wel (ZEKER) weet.
Van mij mag ie er overigens nog steeds definitief uit.
Het is ZEKER zo, eens de motor draait, stekker van het paneel. Vana deze moment is er geen communicatie tussen de verzender en de ontvanger van de code, zodat de ontvanger nooit meer zal vergrendelen.
De stekker zit op het paneel.
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 12-03-2004
- DS 3 1.2 E-VTI
- C3 1.2 PureTech 82pk S&S Origins
- C5 C5 Break 2.0 16v
Ik heb het ook bij een andere xantia geprobeerd, daarvan viel de motor uit als je hem los trok. Nou weer vast geklikt en klaar!
Code wordt gewoon nog onthouden dus dat is geen probleem!
Citroen C5 Break 2007 2.0 16v
Citroen Xantia 3.0 V6 Berline (handbak)
Citroen C3 Origins edition 2020 (Alleen zakelijk)
Auto historie:
Citroen Visa 1.1 RE Leader 1986
Grand C4 Picasso 1.6VTI
Citroen C5 Break Caractere 2006, 2.0 16v LPG-G3, Lederen interieur, Xenon H7R
Peugeot 307 Break Navteq 2005, 1.6 16v LPG-G3
Citroen Xsara Break 2000, 1.4 LPG-G3
Citroen Xantia Berline Tentation 1995, 1.6 8v
Rover 620Si e2 1994, 2.0 16v
Seat Ibiza CLX 1994 1.9D
jjbstolk schreef:Ik heb het ook bij een andere xantia geprobeerd, daarvan viel de motor uit als je hem los trok. Nou weer vast geklikt en klaar!
Code wordt gewoon nog onthouden dus dat is geen probleem!
Kom net terug van de garage en Jan zei dat je bij deze TD gewoon (bij draaiende motor) de stekker eruit moet halen en dan is hij vrij van startblokkering.
Dat ga ik dus zo maar eens proberen. :rood
Gelukkig heb ik altijd nog de HDI van Renz hier staan voor *noodgevallen*.
M&M schreef:Good luck
GELUKT !
Hij bleef lopen nadat ik die stekker eruit trok…..startte opnieuw en meteen sloeg de motor weer aan.
Voor de zekerheid houd ik dat klepje met knoppen nog even in de auto (je weet maar nooit)....en dan z.s.m. op de sloop even een standaardbakje halen zodat ik daar snel mijn pennen e.d. in kwijt kan.
Nu lagen die onder de handremgreep.
M&M schreef:Mooi , dat is een stuk handiger dan elke keer die K** pincode , en een handig bakje erbij ...
Zo is het.
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
gefeliciteerd Geklooi met die pincode is bagger
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 12-03-2004
- DS 3 1.2 E-VTI
- C3 1.2 PureTech 82pk S&S Origins
- C5 C5 Break 2.0 16v
Volgens mij zijn er opeens heel wat mensen die de pennenbakje willen ipv. een codepaneel. Vorige week lagen er nog 3 op de spool vandaag geneen meer. Gelukkig heb ik er een, keek naar wat anders maar eht viel wel op!
Citroen C5 Break 2007 2.0 16v
Citroen Xantia 3.0 V6 Berline (handbak)
Citroen C3 Origins edition 2020 (Alleen zakelijk)
Auto historie:
Citroen Visa 1.1 RE Leader 1986
Grand C4 Picasso 1.6VTI
Citroen C5 Break Caractere 2006, 2.0 16v LPG-G3, Lederen interieur, Xenon H7R
Peugeot 307 Break Navteq 2005, 1.6 16v LPG-G3
Citroen Xsara Break 2000, 1.4 LPG-G3
Citroen Xantia Berline Tentation 1995, 1.6 8v
Rover 620Si e2 1994, 2.0 16v
Seat Ibiza CLX 1994 1.9D
jjbstolk schreef:Volgens mij zijn er opeens heel wat mensen die de pennenbakje willen ipv. een codepaneel. Vorige week lagen er nog 3 op de spool vandaag geneen meer. Gelukkig heb ik er een, keek naar wat anders maar eht viel wel op!
Ik heb er vanmiddag toevallig eentje op de sloop gehaald….2 euro
Dat codepaneel hebben ze ook op een ongelukkige plek gezet, zo vlak onder de asbak.
Bram schreef:Ik heb er vanmiddag toevallig eentje op de sloop gehaald….2 euro
Dat codepaneel hebben ze ook op een ongelukkige plek gezet, zo vlak onder de asbak.
De asbak zelf is ook onhandig, ik moet dat ding er steeds uithalen als ik de 12V wil gebruiken voor de navigatie.
Hoe doe jij dat? roken en de 12V gebruiken, of heb je een stekker die niet zo groot is?
ZX1.4i schreef:De asbak zelf is ook onhandig, ik moet dat ding er steeds uithalen als ik de 12V wil gebruiken voor de navigatie.
Hoe doe jij dat? roken en de 12V gebruiken, of heb je een stekker die niet zo groot is?
Langs de snelweg zijn pomstations….(Texaco) die veel assescoires verkopen voor Vrachtwagens en zo…..en daar ligt een dubbele T-stekker (dus eentje voor in de sigarenaansteker) en twee ingangen voor 12-24 V.
De draden zijn slechts 10 cm lang, dus hangen ze net naast je console.
Die stekker is lekker kort, dus als hij erin zit, kun je gewoon de asbak bijna dichtdoen….alleen de 2 draden komen er dan nog uit.
Zo heb ik dat opgelost…..enne v.w.b. het roken : daar heb ik een weggooi aansteker voor.
Overigens….ik heb ook 2 aansluitingen nodig want zowel het Mobieltje als de GPS muis….hebben een eigen oplader en zonder stroom houden ze het maar een paar uur vol.
Bram schreef:Overigens….ik heb ook 2 aansluitingen nodig want zowel het Mobieltje als de GPS muis….hebben een eigen oplader en zonder stroom houden ze het maar een paar uur vol.
Handige tip, die T-stekker, dan zit ik niet iedere keer te rommelen met die asbak.
GPS-Muis? je heb toch zo een Mio ding met ingebouwde antenne?
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Zo heb ik het, 12 volt plug in het achterwandje van het pennenbakje. Als ik hem niet gebuik zit er een zwart dopje op. Je ziet niet eens dat er een aansluiting zit
En mio in een houder aan het dashboard:
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
ZX1.4i schreef:Bram schreef:Overigens….ik heb ook 2 aansluitingen nodig want zowel het Mobieltje als de GPS muis….hebben een eigen oplader en zonder stroom houden ze het maar een paar uur vol.
Handige tip, die T-stekker, dan zit ik niet iedere keer te rommelen met die asbak.
GPS-Muis? je heb toch zo een Mio ding met ingebouwde antenne?
Je loopt achter
In het Navigatiedraadje heb ik al beschreven dat ik sinds een week de Nokia 6670 heb met een losse GPS muis met Bluetooth.
Die MIO heeft Renz van me gekocht.
De Nokia 6670 is een Telefoon met Camera en Navigatie in 1…..er zit een officieele Route 66 bij, maar ik heb een nieuw 128 mb kaartje erbij met Tomtom mobile 2005 erop…..en dat werkt nu ook.