He hallo allemaal,
ondertussen had ik even een vraagje aan iedereen: ik ben al een tijdje op zoek naar een standaard computer voor mijn rally AX GTI. De motor loopt onregelmatig en ik heb het vermoeden dat dit komt omdat een in mijn rally Ax een cup computer komt, van het circuit zeg maar. Nu zou ik dit graag uit willen zoeken. Dus als iemand nog een standaard computer overheeft van een ax gti of een 106 xsi, dan hoor ik dat graag.
(p.s. heb ook al een oproepje gedaan bij het gezocht forum)
met vriendelijk groet,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport
Live the dream, now!!!!
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Het is wel een multipoint?
Probeer ‘s een groep N chip.
Met die chip zijn al een hoop multipoint GTI’s aanmerkelijk netter gaan lopem.
Kunnen ze je bij de AXClub wel aan helpen.
Groet, Rogier
Re: Standaard computer AX GTI
Rallytijn schreef:He hallo allemaal,
ondertussen had ik even een vraagje aan iedereen: ik ben al een tijdje op zoek naar een standaard computer voor mijn rally AX GTI. De motor loopt onregelmatig en ik heb het vermoeden dat dit komt omdat een in mijn rally Ax een cup computer komt, van het circuit zeg maar. Nu zou ik dit graag uit willen zoeken. Dus als iemand nog een standaard computer overheeft van een ax gti of een 106 xsi, dan hoor ik dat graag.
(p.s. heb ook al een oproepje gedaan bij het gezocht forum)
met vriendelijk groet,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport
Hoi ik heb nog een standaard computer liggen van een AX multipoint GTI
Ben inmiddels al weer een tijdje druk met de Ax, maar ik krijg de motor niet goed aant lopen. Met de cup-computer erachter loopt tie bovenin mooi en snel, alleen stationair valt tie elke keer uit. Hang ik er een gewone computer van een 106 xsi achter, dan loopt tie stationair goed maar boven de 2500 toeren is het alleen maar geknetter in de uitlaat en geen power.
Ik zit dus met de volgende vragen:
Heb ik de verkeerde computer bij dit blok??
Ik heb de lambdasonde niet verbonden met de computer, moet dit wel??
Waar kan ik de motorcode vinden???
Als er iemand is met een AX GT of GTI in omgeving Achterhoek/Twente, zou ik daar ook graag mee in contact willen komen.
groeten,
Martijn
Live the dream, now!!!!