Is dat eigelijk mogelijk ? Het is niet de bedloening om de wisser in het midden z’n rustpunt te geven.
Persoonlijk ben ik van mening dat de wisser in normale ruststand best wel een eind de wuit opkomt aan de passagierszijde. Nu zie ik ook wel een foto’s van wisserbladen die heel erg “laag” liggen maar ik vraag me dan af of dat wisserblad bij de bestuurder wel alles mee pakt.
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
De hoek wordt bepaald door de lengte van een armpje ( op de motor of op de wisas) en dat kan je niet zomaar veranderen. Wel kan je de wisser aan passagiers kant lager zetten. Hij wist dan inderdaad aan de andere kant minder ver.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
daar was ik al bang voor. Zit me overigens nu ineens te bedenken… Meestal word de ruststand OF origineel gehouden OF in het midden gezet.
Lijkt me geen gek idee om de ruststand eens aande bestuurderszijde te zetten. Op die manier heb je ook gene last meer van omhoogkruipend water in de intervalstand. toch…. ?
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ja maar dan heb je als het droog is die wisser in je zicht. Heb ik me bij de eend ook erg aan ge-ergerd altijd!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Lijkt me geen gek idee om de ruststand eens aande bestuurderszijde te zetten. Op die manier heb je ook gene last meer van omhoogkruipend water in de intervalstand. toch…. ?
Is dit niet standaard bij auto’s met het stuur aan de “verkeerde” kant (rechts) :
bogaard77 schreef:Ja maar dan heb je als het droog is die wisser in je zicht. Heb ik me bij de eend ook erg aan ge-ergerd altijd!
Huh ? Heeft een Eend ruitenwissers dan ?
Schijt aan originaliteit.