Och, dat valt toch allemaal wel mee. Ik betaal een dikke 800 euro per jaar voor m’n BX Chic en nee, dat is nieteens all-risk…
Ik ben iets meer dan 600 euro per jaar kwijt voor de WA-verzekering van mijn BX 1.9Tzi.
Ik ben 21jaar en heb 30% korting geloof ik.
WYD schreef:Ik ben iets meer dan 600 euro per jaar kwijt voor de WA-verzekering van mijn BX 1.9Tzi.
Ik ben 21jaar en heb 30% korting geloof ik.
Ik geloof rond de 240 EUR per jaar WA bij Emerpark voor mijn BX gewoon km-vrij. Met verkeersrechtsbijstand
dan scoor ik het hoogst met mijn 840 euro per jaar
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Zullen we nu weer verder gaan met Mijmeren over de BX en evt wel of geen Xantia ?
Anders even een draadje over verzekeren openen, daar heb ik echter geen verstand van.
fftopic
deur63 schreef:zoveel brokken gebouwd?
nee, 1 kettingbotsing met mij als hekkensluiter. Dat was 3 jaar geleden.
Helaas gaat je no claim zo hard achteruit dat ik dit jaar pas weer positief sta.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Bram schreef:Zullen we nu weer verder gaan met Mijmeren over de BX en evt wel of geen Xantia ?
Anders even een draadje over verzekeren openen, daar heb ik echter geen verstand van.
fftopic
IK WIL EEN BX
:photo
van de week eindelijk eens even bij SEP langs
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:IK WIL EEN BX
:photo
van de week eindelijk eens even bij SEP langs
Is de nood dan ZO hoog ?
Nu ken ik dat gevoel als geen ander, (durf ik in alle bescheidenheid te zeggen )....en ja, het is iig een hele mooie auto…EN van een echte BX liefhebber dus niet een afgetrapt barrel, zover ik weet.
Een 93’er dacht ik, dus de laatste serie.
Maar, DOET DIE AIRCO HET ?
Ik heb dat nog niet gelezen.
Ik heb voor het hele verhaal verzekeringen een nieuw topic aangemaakt:
klik hier om naar het topic te gaan
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
metro2005 schreef:Bram schreef:Zullen we nu weer verder gaan met Mijmeren over de BX en evt wel of geen Xantia ?
Anders even een draadje over verzekeren openen, daar heb ik echter geen verstand van.
fftopic
IK WIL EEN BX
:photo
van de week eindelijk eens even bij SEP langs
Oei, ik heb echt concurrenti hè....
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG
metro2005 schreef:Ach, ik ben nu 24 en betaal nog altijd veel verzekering door een ongelukje van 3 jaar terug.
Ik ben wel van verzekering overgestapt, van sterpolis (onderdeel van interpolis geloof ik) naar centraal beheer. Sterpolis LEEK goedkoop, tot je een schade maakt, dan duik je namelijk qua schadevrije jaren in de MIN en dan betaal je flink!
Ik betaalde voor mijn ZX 92 euro per maand
Zo dan - tel daar nog 7 euri bij en dat is het bedrag wat ik betaal voor 3 bx-en….
Ich bin ein Breaker
zandvoorta schreef:Xantia’s zijn allemaal gelijk, of het nu 1a, 1b of 2 is, het is een xantia, weinig fun. bx type 1, da’s fun!!!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:zandvoorta schreef:Xantia’s zijn allemaal gelijk, of het nu 1a, 1b of 2 is, het is een xantia, weinig fun. bx type 1, da’s fun!!!!
Qua dasbhoards zou ik liever een type 2 Xantia hebben, maar wel een type 1 XM. Bij de BX ben ik ook wel erg tevreden over het type 2/3 interieur. Type 1 is natuurlijk wel mooi, maar eigenlijk alleen maar praktisch in een Sport met goede stoelen. Dan mis je weer die leuke snelheidsmeter zoals in de 16 TRS is toegepast
Sja, das allemaal een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik de Digi-stoelen het lekkerst van allemaal zitten. Het zijn ongelooflijk zachte stoelen in een mooi grijs tintje, enkel geleverd op de 4.000 Digits.
In de TZI zit binnenkort een GTI-interieur. In een type 2/3 vind ik die stoelen juist weer lekkerder zitten.
Maar zo kun je in het algemeen stellen dat elke BX weer zijn eigen confort heeft en z’n eigen karakter heeft. Dat heeft Metro2005 al eens mooi uitgelegd
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX