Ik rijd sinds driekwart jaar XM Turbo CT SX Automaat in Bleu Buckingham (zeldzame kleur lijkt me) uit 1996. Hij heeft al 2,5 ton gelopen maar hij is altijd goed onderhouden. Ik kwam net op het geweldige idee om eens lid te worden van dit forum…ooit gebookmarked maar nooit meer naar gekeken, dus: hallo.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Tja, xm’s, ik ben nu aan m’n 3e toe in de 4 jaar dat ik XM rij. Ik ben m’n pa voorbij gestreefd met het aantal, hij heeft er 2 gehad in 4 jaar tijd.
Hij had een 90-er 2 liter Comfort en een 94-er Oort, ik heb een 90-er V6 Ambiance, een 93-er V6 Ambiance Automaat (nu Toolmans auto) en nu een 95-er TCT VSX…..De volgende wordt weer een V6 en dan nog een V6 en dan C6
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
ben verslaafd geraakt na een noodoplossing drie jaar geleden:
xm 2.0i ambiance 1991
vervolgens v6.24 1990
die roy ook nog heeft gereden fantastische auto!!!!!
daarna v6 exclusive 1995 is het ook wat minder mee afgelopen
daarna v6 exclusive 1998
en nu staan er 5 v6 exclusive`s voor de deur en 3 multimedia`s
wat mij door de buren niet in dank word afgenomen
Die buren moeten juist blij zijn met zo’n verzameling straatverfraaiing
tmrrental schreef:ben verslaafd geraakt na een noodoplossing drie jaar geleden:
xm 2.0i ambiance 1991
vervolgens v6.24 1990
die roy ook nog heeft gereden fantastische auto!!!!!
daarna v6 exclusive 1995 is het ook wat minder mee afgelopen
daarna v6 exclusive 1998en nu staan er 5 v6 exclusive`s voor de deur en 3 multimedia`s
wat mij door de buren niet in dank word afgenomen
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije