Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ZX-Cruiser schreef:Die velgen kunnen wel een beurtje gebruiken anders
Velgen van motoren worden vaak opnieuw gepoedercoat, is dat ook te doen bij lichtmetalen autovelgen?
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ja dat kan. ik ga eerdaags even kijken met fotoshop wat voor een kleur ik ze maak. of weer mooi orgineel, of zwart of kleur van de carroserie.
lijkt origineel me het mooist.
Dat denk ik ook, of eh…zwart met een bordeaux biesje ofzo
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
Zwart: te slordig, vuil, smerig, onverzorgd
Rood : Hoeveel voetgangers hebben er onder de auto gelegen?
origineel : deftig, chique, sportief, verzorgd…
In dit geval zeg ik : ORIGINEEL!!!
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Probeer eens matzwart met een rood of bordeaux randje…dat zou nog wel mooi en bijzonder kunnen staan…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 21
- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Bah, doe toch gewoon stalen velgen…
Owjah, koop ook meteen witte knipperlichtkapjes voorop de zijkant…ziet er ook een heel stuk moderner uit..
Ik ga ook ff met photoshop aan de slag…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
vandaag is de dag de de xm voor de apk gaat.
bij de citroen dealer was al naar voren gekomen dat de volgende dingen voor de apk gedaan moesten worden.
stuurashoes aan de lastige kant
aandrijfashoes
handremkabel
vuile abs sensors
teveel zuurstof bij het c02 meten ( dus lekke uitlaat )
nou had de citroen dealer me ff voorgerekend wat dat ging kosten… ruim 1300 euro dus, vooral omdat er een uitlaat van voor naar achter bijstond.
de uitlaat heb ik laten controleren bij de kwikfit en er bleek alleen een klem los te zitten. daarna ben ik naar het plaatselijke weber campers gegaan. een klein garagebedrijfje met altijd een aantal xm-men voor de deur. de eigenaar is een ex monteur van de citroen garage waar ik normaal altijd kom. hij rekend gelukkig met een andere vork dan de officiele dealer. ook heeft hij zat 2de hands onderdelen liggen.
stiekum hoop ik dat ie nu voor een eurootje of 300 weer een verse apk heeft. als dat lukt ga ik weer verder met normaal onderhoudt zoals vering eens opfrissen met verse bollen en olie ,een distributie riempje en meer van zulk soort zaken.
hij gaat me bellen als er te veel lijken uit de kast komen.
keeping my fingers crossed.
- ID/DS D-Super
ik ben weer erg blij.. de xm is zojuist goedgekeurd en ruim binnen mijn budget gebleven
bekijk de rekening en zie wat er gedaan is voor de apk. het enige wat ik mis is de stuurashoes aan de verkeerde kant.. ik heb toch echt zelf gezien dat ie stuk was. mij hoor je niet klagen.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Dus de XM mag blijven van moeder de vrouw?
is een flink stuk minder dan de 1300 euri van de dealer…
veel zweefplezier komend legaal jaar..
Remmenreiniger? wat flauw! of heb je een bus meegenomen?