Ja, die ken ik wel inderdaad. Dus dan kom je elke dag langs mijn woonplaats scheuren met je ZX 1.4…..
Mischien komen we elkaar wel eens tegen op de dijk ofzo.
Bedoel je die weg die vol staat met 60km controle camera’s
Als je me tegen mocht komen, zwaai, toeter even
theiz schreef:Je hebt daar geen wegenbelasting, maar de diesel is daar dezelfde prijs als benzine. Als je dan weinig rijdt zal het qua kosten niet veel verschillen.
Veel mensen vinden benzine dan lekkerder rijden.
Wat hoor ik daar? Diesel kost daar € 0.20 minder dan benzine hoor! (of bedoel je iets anders?)
Ik vind het laatste model ZX ‘Coupe’ 16V met ‘Le Mans’ velgens (zoals op de oude Xsara Coupé VTS) in het blauw wel ‘n heel potente wagen, ze worden alleen nooit te koop aangeboden, en moest dat al zo zijn, zouden ze heel veel €€€ kosten
Zou er een gek zijn die dik €10.000 neertelt voor een auto die bijna 7 jaar oud is? ook al is het een 2.016V?
Voor dat bedrag heb je ook een mooie Xantia met Airco (heeft deze ZX niet eens) te koop of een Saxo VTS/VTR, Xsara Coupe.
Weinig kilometers! Mooie auto! Maar wel duur
Inderdaad mooie auto maar wel duur als je kijkt wat je voor 9 a 10.000 euro kan krijgen. Daar kun je jongere auto’s met weinig km voor kopen.
Ik heb de text nog even gelezen, maar ik zie nergens staan dat er een Airco in zit?