Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Toch maar eens de bougies uit de DS gedraaid. Ze liep al een tijd op 3 pitten als ze koud was…
Wat bleek: Van de bijna nieuwe Eqyem(?) bougies was er een die de isolatie rond de centrale elektrode was verloren…
Laat je je een keer verleiden om geen NGK’s te monteren….
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Wel opvallend dat NGK, de voorkeur heeft. Ik heb zelf niets tegen japanse produkten, en gebruik NGK sinds het brommertijdperk (logisch ik reed Yamaha). Maar dat ze ook beter zijn dan Bosch en Champion heb ik vaker gehoord.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Ik heb eens naar de doosjes in een rommeldoos van mij gekeken. Ik zie dat de Bougies van NGK die in mijn Renault 5 zaten gemaakt zijn in Frankrijk. Maar de bougies van NGK die in mijn Suzuki zaten staat weer op “Made in Japan” :