4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

ZX-Sloop_Meeting
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103

Gepost: 21 juli 2004 03:47 AM
  [ # 46 ]

Ik ben er ook! (ik aas ook nog op het rechtervoorscherm, ik heb er vanmiddag een kras op gekregen Surprisedops: )

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 21 juli 2004 04:37 AM
  [ # 47 ]

Ik ben er ook en ik aas op het (comlete) instrumenten blok met eventueel de sensor voor de toerenteller, schokdempers/veerpoot voor, voor zover deze goed zijn?

Ik haal Simpele Ziel op uit Zoetermeer, als het goed is heb je mijn telnr inmiddels per PB gekregen. Laat me op tijd weten waar ik je kan ophalen in Zoetermeer.

Ik neem wat friskdrank mee.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 21 juli 2004 04:27 PM
  [ # 48 ]

okay, alles lijkt de goede kant op te gaan. Het gaat wel vroeg beginnen aangezien om 1 uur die sloop dicht gaat. heb echter het xantia sloop verhaal gelezen en daar was het ws om de zelfde reden ook een vroegertje.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 21 juli 2004 05:49 PM
  [ # 49 ]

Volgens mij gaat het een gezellige boel worden a.s. Zaterdag, zal een leuk gezicht zijn een hele stoet ZXen.

Profiel  

DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 21 juli 2004 09:01 PM
  [ # 50 ]

Ik heb er ook zin in! Zie ik ook eindelijk eens de gezichten achter de namen! Is er al duidelijkheid over de precieze locatie en het tijdstip?

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Profiel  

DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 21 juli 2004 09:06 PM
  [ # 51 ]

P.s…..ik mis “AURA” op mijn achterklep, dus ik hoopte dat ik daar mijn koevoet achter mag zetten! Wink

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 21 juli 2004 09:30 PM
  [ # 52 ]
DirkJan2004 schreef:

P.s…..ik mis “AURA” op mijn achterklep, dus ik hoopte dat ik daar mijn koevoet achter mag zetten! Wink

NEE, dat wil ik niet hebben hoor, stel je voor, heb ik zo allemaal schade aan die Aura Very Happy

Okay,

tijdstip…. 09:00 verzamelen. Probeer er dan ook echt te zijn. We hebben namelijk ivm de sloop deadline niet ZEEEN van tijd en hij moet ook nog worden overgeschreven.
waar? ja das een goede, ik zat zelf te denken aan het marktplein in Meerkerk en vandaar dan binnendoor naar Leerdam. Daar die auto overschrijven en zo snel mogelijk aan de slag.

Waarom zo vroeg ? Omdat die wagen om uiterlijk 1300 op de sloop moet zijn.

Wat de vrzamelelocatie betreft. kijk maar ff op routenet.nl dan vind je meerkerk vanzelf. Is dusdanig klein dat je het marktplein niet kan missen. Ja idderdaad, bij de kerk….

Waarom daar? dan kan je zo binnendoor en ik ken die plek. Mocht iemand een andere sugestie hebben, ook goed hoor.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 21 juli 2004 09:59 PM
  [ # 53 ]

Lijkt mij een prima plan.
Ik heb al een koelbox weten te ritselen om de frisdrank koel te houden, ga zometeen dat ding ophalen.

@Simpele Ziel, Van Zoetermeer naar Meerkerk is ongeveer een uurtje, ik kom je tussen 07:45 a 08:00 ophalen in Zoetermeer. Bel me of stuur me op tijd een PB met het adres waar ik je kan ophalen en je telnr.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 21 juli 2004 10:04 PM
  [ # 54 ]

Je hebt een Pb’tje ontvangen Cool  Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 juli 2004 10:45 PM
  [ # 55 ]

gaan we hem slopen midden op het marktplein?  dat zal nog een leuke show worden.
zullen we een tribune opzetten en 2,50 euro toegang vragen?
ik hoop dat dit geen problemen geeft met de wetshandhavers…
btw sinds waneer zijn sloperijen gesloten na 13.00h?  hier is de meeste aktie op de sloop juist na zons ondergang Cool
  en….  in die stoet van zx jes staat ook een DS of een XM hoor !!

Profiel  

DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 21 juli 2004 11:42 PM
  [ # 56 ]

Gezellig!!
Ik zorg voor worstebroodjes!

enne…..ik zeg altijd maar; Beter 12 chevrons op het marktplein dan 1 op de sloop…. ConfusedWink

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 juli 2004 11:54 PM
  [ # 57 ]

ohw ja ik neem een knappe garage krik mee, een takel enheb ook wel steun poten. verder de standaard set in de kofferbak van mijn ds of xm.
indien iemand het blok wil hebben of andere grote delen, ik heb een aanhanger. ik ga alleen niet het hele land door crossen met die handel, maar als iemand het richting alkmaar wil hebben of een beetje in de buurt wil ik het wel op de aanhanger mikken.
ik wil wel weten of het nodig is, want ik ga niet rijden met een aanhaner als het niet nodig is.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 22 juli 2004 01:39 AM
  [ # 58 ]

is het geen goed plan om dat ding meteen op de sloop te zetten en daar met de demontage te beginnen?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 22 juli 2004 01:42 AM
  [ # 59 ]

Puik plan, al contact opgenomen met de sloperij? Very Happy

Misschien dat ik 2 assteunen meekan nemen, afhankelijk van of mijn pa ze nodig heeft Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 22 juli 2004 02:10 AM
  [ # 60 ]

karretje is altijd handig Eric.

Wat Meerkerk betreft, dat is in weze enkel het verzamelpunt. Vandaar gaan we op weg naar Leerdam.

Ik heb contact opgenomen met een sloop in Gorichem. Die gaf mij in ieder geval aan dat op zaterdag de tent om 1300 sluit. Als ik um daar voor die tijd drop en met de kenteken platen en kenteken bewijs naar hun hoofdkantoor ga wat daar vlakbij is krijg ik een vrijwaring.

Heb ook ff de blastingdienst gebeld en ze vertelden dat ALS ik al een aanslag krijg ik daar gelijk een creditnota zal ontvangen dus das ook opgelost.

Ik zou er idd de voorkeur aan geven om OP de sloop te slopen. Ik zit me alleen af te vragen of ze daarmee accoord gaan. De persoon die ik vandaga aan de lijn had was nu niet een spraakwaterval ( understatement van het jaar!).
Wat dat betreft zou ik het erg waarderen als er anderen zijn die ook even de moeite nemen om te kijken wat er waar op een sloop mogelijk is.

Mijn koppie loopt momenteel ff om, of was het nu mijn agenda…..

PS ik neem wel een groot zeil mee waar de aura op gezet kan worden tijdens het sleutelen. Als we dit namelijk doen op een P plaats en er komt zo’n gestreepte Opel langs zal dat best schelen als ze zien dat we het netjes doen’.

Het voordeel dat we hebben ALS we het op een sloop kunnen doen is dat het voertuig niet meer hoeft te kunnen rollen/sturen. Doen we het op een P plaats… tsja dan weet je het.

Is er overigens iemand die weet of de stuurstang, VANAF het stuurhuis tot aan het stuur van een 1600 gelijk is aan een 1800 ?

Profiel  

4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook