Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
zoals jullie zien is het startportaal inmiddels in gebruik.
ik heb nog een paar opties in de hoge hoed zitten voor dit portaal en forum.
op het portaal moet ik nog wat doen met het link gebeuren, er is in phpbb een mooie oplossing voor zodat iedereen links kan toevoegen die dan in een net rijtje komen in de link sectie.
op het portaal wil ik een direct chat boxje maken, handig voor als je meteen antwoord wilt.
op het forum wil ik subfora kunnen maken, dat betekend dat het veel netter georganiseerd kan worden en er dus niet zoals nu zo’n elle lange lijst met fora is, waardoor je veel moet scrollen.
als het goed is komt over een paar dagen de nl versie uit van subfora voor phpbb forum, het is wel een hoop werk, en het schijnt dat je evt posts kunt verliezen, maar voor dat ik het definitief erop gooi, ga ik het helemaal testen
- ID/DS D-Super
is een goed plan, en is reeds geschied!
- ID/DS D-Super
ik heb me inmiddels bij een hele berg zoekmachientjes aangemeld. ik geloof alleen dat ik de z.g. meta tags nog niet helemaal onder de knie heb
- ID/DS D-Super
nee zeker niet, iedereen mag deze site promoten natuurlijk.
ik zit er ook aan te denken om een forumuliertje te maken dat iedereen kan downloaden. dat zouden we dan tijdens evenementen ergens kunnen neerleggen. of bij je plaatselijke citroen dealer. of als je helemaal nix te doen heb, ga je op het parkeerterein van je plaatselijke sjopping center alle citroens er een onder de ruitenwisser duwen
Ik heb onlangs op het AX-forum rondgeneusd, zij gebruiken flyers die ze bij evenementen uitdelen. (Of bij andere AX-en achter de ruitenwisser.)
Michaƫl,
Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km, http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…
Vergeet niet om het forum bij Google aan te melden ! Nix geen metatags, gewoon URL invullen + een verhaaltje (dacht ik).
Schijt aan originaliteit.