Even voorstellen
Dag iedereen ,ook ik ben nieuw op dit forum daarom zal ik me even voorstellen:
Ik ben Mark en heb sinds kort een Goudgele Citroen Xsara 1.6 - 16V Berline 4/5 deurs in het bezit,omdat ik iets moest weten over deze auto kwam ik bij dit forum uit waar ik vele antwoorden op mijn vragen kon vinden.Omdat ik het een leuke site vind en hier dus regelmatig te vinden zal zijn heb ik me maar even geregistreerd.
Is er iemand die nog iets wil weten van/over mij dan hoor ik het graag.
Groetjes,Chef22
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Alle nieuwe leden; welkom!
En…
Bizze schreef:bedankt! en voor de C4 kenners, khad nog een vraag
gesteld in het onderdeel C4
Heel veel leden lezen dit topic niet door, je kan dan ook beter even in het C4-forum-deel een topic aanmaken. Dan krijgt je vraag ook de aandacht die het verdient.
Mark ook welkom op dit forum een hele mooie Xsara heb je daar
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Hallo iedereen.
Ik ben Maarten en kom uit belgië.
Ik rij momenteel met een Saxo 1.5D bic maar dat zal niet meer zo lang duren.
Ik heb namelijk een oogje op een Xsara Coupé 2.0 16v VTS uit 2002.
Ik ben al enkele jaren een fan van de Xsara rally auto’s. Het begon allemaal met de Xsara Kitcar in 1999. Gewoon een prachtige auto.
Ik hoop hier nog lang actief te zijn op dit forum.
ps: hier is een foto van mijn saxo
welkom widebody
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Welkom !
Schijt aan originaliteit.
welkom en hoop dat het goed komt met de xsara
Avant Xavier schreef:Hallo, ik ben Xavier. Ik ben woonachtig in Amsterdam, waar ik naar hartelust met mijn AX. Maar het lieft rij ik rond in mijn Traction. Ik hoop hier veel wijsheid te kunnen wisselen met u.
welkom
hallo allemaal, en veel plezier hier
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Welkom ! Gaaf die Traction, er zijn veel te weinig Tractionisten op dit forum ! Overigens, niet ten nadele van de AX hoor !
Schijt aan originaliteit.
Hallo best forum!
Hallo allemaal,
Allereerst mijn complimenten voor dit forum. Een goede kennis en medecitroenliefhebber wees me er een tijdje geleden op en sindsdien lees ik mee.
Voor wat betreft mezelf: ik ben 34 en woonachtig in Amsterdam. Ik kom uit een Citroenfamilie, mijn ouders hebben altijd in Citroens gereden van de 2cv naar de GSA en de Xantia. Mijn vorige auto was een ZX 1.4i Reflex en thans ben ik de trotse bezitter van een zwarte XM 2i Turbo ct uit ´98 met 145.000 km op de teller. Het is een prachtige limo, maar er zijn een paar technische zaken waar ik over twijfel. Mijn kennis suggereerde dat ik de zaak hier voor zou leggen en tja, daar ben ik dan. Later zal ik een draadje hierover openen en als ik weet hoe het werkt misschien ook een paar foto´s posten. Ik waarschuw wel meteen: ik heb een ´gezond verstand´ van auto´s, maar zo technisch als sommigen hier ben ik niet. Ik vraag bij voorbaat vergiffenis voor eventuele flaters… ops:
Vriendelijke groet,
Ruurd
Geen gebeef, ik zweef…
welkom
Re: Hallo best forum!
Zwarte Limo schreef:Ik vraag bij voorbaat vergiffenis voor eventuele flaters… ops:
wel het is je vergeven dus welkom
Welkom Ruurd….mooi dat je hier toch lid geworden bent.
Inderdaad verstandig dat je er een aparte draad over gaat openen, IK kon je er helaas niet mee helpen omdat ik veel te weinig ervaring heb met Citroen benzine-motoren. ops:
Nu ben ik ook niet zo’n sleutelaar aan diesels geweest, maar heb er wel meer ervaring mee qua mankementen en zo.
En hoe dat op te lossen.
Hier zitten genoeg techneuten die je er evt mee kunnen helpen.
Welkom op het forum!!
Kom je aanstaande zondag meteen naar onze meeting?
Heel veel plezier nog op het forum en heb je ook :photo van je bx?
Xsara_Coupe