Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja hoor. Ik heb ooit eens het stroomverbruik verschil op mijn bak gemeten tussen idle en volle toeren… en dat was toch wel voldoende om met de hoeveelheid PC’s die ik heb lopen een aardig verschil te maken op mijn stroomrekening, en aangezien die al tamelijk hoog is met natuurstroom enzo, vond ik dat ik daar best even op mocht proberen te bezuinigen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Geen probleem hoor! Wat is het verschil? Dat hant ook af van welke processor natuurlijk… Maar ik denk niet dat het echt veel scheelt, als je pc toch aanstaat… Wanneer we het zoals bij jou natuurlijk over enkele pc’s hebben, dan kan het wel verschil uitmaken!
Ja probleem is dat het bij grote moderne PC’s, (dit is vanaf mijn FX53) toch wel zoveel is dat ik dat ga merken. Onder max load verbruikt ie wel wat meer…. dan komt er nog een 2500+ en een P4 1.8Ghz bij… is wel een flinke lamp die je dan erbij aan hebt staat 24 uur per dag.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
FX 53!! En gebruik je die professioneel? Wat ‘n beest!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
kunnen we ergens in de start post wat overzichtjes krijgen met de verscillende ureltje voor de scores enz?
Eventjes melden: we hebben nu 6 leden (citroenc5 heeft zich teruggetrokken).
Statistieken:
Members (Rank) 7 (# 5,257)
Total CPU Time(y:d:h:m:s) (Rank) 0:011:04:45:18 (# 31,121)
Points Generated (Rank) 5,533 (# 29,342)
Results Returned (Rank) 52 (# 28,095)
Dat moet allemaal naar omhoog, en liefst zo snel mogelijk! Laagste wat je kan hebben is 1.000.000 of zo, maar dat zijn mensen die dat installeren en gelijk weer de-installeren!
De top 10.000 en hoger moet mogelijk zijn!
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
cocico schreef:Mag ik zo lastig zijn om aan de mensen die niet meedoen, te vragen waarom?
Jawel hoor, geloof er niet echt in. Zit zelf in het medisch wetenschappelijk onderzoek waaronder kanker onderzoek en heb hier nog nooit van gehoord en kan er ook totaal niets over vinden dat dit echt bijdraagt aan kankeronderzoek. Sorry, ben nogal sceptisch over dit.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Hoe bedoel je?
From the Cancer Research Project sponsored by Intel and the University of Oxford to the Anthrax Research Project sponsored by Intel and Microsoft, the Grid MP Global @ grid.org has been put to use for research and analysis projects of groundbreaking scope.
Dat zegt toch genoeg? In principe is het alleen voor kankeronderzoek, later hebben ze er ook andere bijgesleurd! Je kan aangeven dat je alleen voor kankeronderzoek mee wil werken!
Zie het zo: ipv één grote en dure supercomputer te kopen, zenden ze je elke keer een pakket dat je berekent en zo doorstuurt, wat op hetzelfde neerkomt. Wat die pakketjes onderzoeken weet ik ook niet, maar 2 miljoen mensen geven er hun vertrouwen aan, en ze krijgen awards! Dan zal het toch geen leugen zijn imo!
Als je niet wil meedoen, moet je natuurlijk niet…
ik geloof er ook niet zo in….
heeft Seti (search for extraterrestrial intelligence) ooit een alien ontdekt????
kan me niet herinneren dat dat op het nieuws is geweest…..
Ze zijn ook nog niet klaar met SETI . Ze hebben nog niets gevonden… zolang ze niets vinden is het erg saai maar als ze iets vinden is het wel meteen mega-super-ultra interessant. Wie niet waagt, wie niet wint zegt men he. SETI is een beetje een super-gok.
dan kun je alles gokken…
net als de loterij, je doet iedere keer mee, maar wint nooit iets….
ff naar seti omzetten: je zoekt maar vinden doe je het nooit..
ik stop er denk ik mee, want mn pc wordt er een beetje heel erg warm van en mijn fan die begin als een gek te blazen. Helaas pindakaas dus.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Ik heb het een tijd gedaan SETI (toen ik nog inclusief huurde). Maar het gaat er een beetje om - geef je jezelf de kans om te winnen. Als je niet meedoet, win je in elk geval niet. Ook kleine kansen zijn kansen, als het geen kwaad kan om jezelf die kans te geven (als mensheid, in het geval van SETI), is het nalaten een beetje stom denk ik.
Vooruitgang is niet tot stand gekomen door het “safe” te spelen. Als Andre Citroen niet had durven gokken, was er in 1934 niet een traction avant, moteur flottante monocoque gekomen… het was zelfs de bedoeling dat er een semi-automatische bak in zou gaan… maar die konden ze niet aan de praat krijgen en toen hebben ze 2 weken voor de lancering de bak herontworpen… da’s nog eens gokken… gokken met wat te verliezen… sommige zouden zeggen dat Andre Citroen door al die stress in 1934 overleed. Klopt denk ik wel… voor zijn drang naar vooruitgang heeft hij (onbedoeld denk ik) zijn leven gegeven. Maar wat een auto’s… die drang naar vooruitgang leeft voort, en lange tijd heeft citroen met elk nieuw model die gok weer gewaagd… de traction verkocht in eerste instantie ook slecht - te laag, de heren konden hun hoed niet goed op houden en de je kon de knieen van de dames zien in die lage stoelen.
Een gokje op SETI mogen we met z’n allen best wagen denk ik. Ik denk dat we het een beetje aan ons zelf verschuldigd zijn, gokken op vooruitgang.