maar ik ga niet op iets gokken waarvan ik denk dat het tot nix leid…..
zonde van de tijd, kun je beter besteden in deze tijd…..
Iedereen die doet maar hoor. Maar ik vind het een kleintje om dat programma te draaien. En SETI heb ik nooit meegedaan, maar als je in je familie geconfronteerd wordt met die vreselijke ziekte, nl. kanker, dan vind ik dit een kleintje om daar aan mee te werken.
Denk daar eens over na, je doet er niemand kwaad mee, maar stel nu eens dat het werkt?
cocico schreef:Iedereen die doet maar hoor. Maar ik vind het een kleintje om dat programma te draaien. En SETI heb ik nooit meegedaan, maar als je in je familie geconfronteerd wordt met die vreselijke ziekte, nl. kanker, dan vind ik dit een kleintje om daar aan mee te werken.
Denk daar eens over na, je doet er niemand kwaad mee, maar stel nu eens dat het werkt?
Ik heb bijzonder veel respect en begrip voor je motieven, en heb helaas ook de negatieve gevolgen van zeer dichtbij mee “mogen” maken (moeder en schoonvader); en ik steun de kankerbestrijding en het broodnodige onderzoek op een andere wijze. Niettemin hoop ik dat het wat oplevert en wens ik de deelnemers succes.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Iedereen doet natuurlijk wat hij wil, maar als je geld geeft aan het kankerfonds, weet je dan exact waar het naartoe gaat? Het zou ook kunnen dat zij dat geld in research steken, net zoals er in UD/Grid ook geld gepompt wordt, door universiteiten en grote bedrijven. Zulke instellingen geven niet zomaar geld aan een project (universiteit Oxford!!) dus ga ik ervan uit, als zij het project steunen, dat het dan ook ècht goed is.
Over vragen als SETI@Home, daar sta ik dan weer ook niet 100% achter, puur omdat ik niet in buitenaards leven geloof…
Maar los van dit alles: wat levert het je niet op / wat doe je er mis om als groep zo hoog mogelijk in rankings te komen voor een goed doel? Er zijn zovele duizenden mensen die eraan meedoen. Kijk naar de Dutch Power Cows: zij zijn met meer dan 2000 Nederlanders om mee te doen, ze zullen er ook wel over nagedacht hebben wat het oplevert… Ik heb hier nog niemand met èchte argumenten weten komen om het nadrukkelijk niet te doen…
Ik doe ook mee, maarre hoe zit het met je internet verbinding?
ik neem aan dat als je een data limiet hebt je dit beter niet kan doen…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik doe ook mee, maarre hoe zit het met je internet verbinding?
ik neem aan dat als je een data limiet hebt je dit beter niet kan doen…
Ik vermoed dat de hoeveelheid gegevens die verstuurd/ontvangen worden minimaal is wat betreft het aantal MB. Ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als het versturen en ontvangen van een paar kleine word-documentjes.
Schijt aan originaliteit.
Dan zou ik zeggen dat het voor hun net zo veel proc. kost om al die pakketjes te maken, versturen, ontvangen en verwerken als dat ze het hele gedoe zelf doen…
Komen en gaan al die pakketjes van/naar 1 computer? Dan moeten ze toch ook al een flinke pc hebben.
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Bij seti waten de pakketje 300kb ofzo. En onderschat rekenanalyse niet. Ik vermoed dat je een formule kan schrijven van een paar bytes waar een CPU dagen mee bezig is. Hoeveelheid data zegt niets over de zwaarte van de rekentaak.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Rekenvoorbeeld:
1+2+3 = 6
1^2^3 = euh ...
Schijt aan originaliteit.
De data die verstuurt wordt, is idd minimaal: met een 56K modem duurt ‘t nog geen minuutje…
sans-pareil schreef:sommige zouden zeggen dat Andre citroën door al die stress in 1934 overleed. Klopt denk ik wel… voor zijn drang naar vooruitgang heeft hij (onbedoeld denk ik) zijn leven gegeven.
Voor een deel vast wel,
maar het kwam ook wel door zijn kanker,
meen ik mij te herinneren.
De brave man had inderdaad kanker, goed opgemerkt! Moet ons dat allemaal niet extra stimuleren ?
na 12 uur nog maar pas 45%
waarschijnlijk gebruik ik de CPU zelf te veel…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik heb me net aangemeld!
Aangezien mijn pc bijna altijd aanstaat kan het best een bijdrage leveren dacht ik
Ik zal eens de statistieken op de eerste pagina updaten