4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Kleprubbers laten vervangen…ZO DUUR????
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 31 augustus 2004 03:57 AM
  [ # 46 ]

zx14 weet wel waar ik op doel….

Ehm je toekomstige sportuitlaat bedoel je Wink

Even on-topic, je kunt van dat “Stop leak” spul in je radiator gooien om minuscule lekkages (door de radiator) te stoppen.
Ik heb goede ervaring met het spul van Valma, het is zwart poeder dat in een zilverkleurig buisje zit.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 31 augustus 2004 06:48 AM
  [ # 47 ]

betwijfel of dat spul helpt als je het over rap dalen hebt.

loopt je motor verder wel gewoon normaal ? gene groene plasjes onder je auto ? bedoel, dat spul moet toch ergens blijven.

Profiel  
 
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 31 augustus 2004 02:31 PM
  [ # 48 ]

Nee, dat heb ik nog nagekeken. Ik dacht dat het mischien zou dalen omdat ik de laatste ritten veel in de stad heb gereden. Maar aangezien ik geen lekke koppaking lijk te hebben en alleen het probleem van de kleprubbers heb, weet ik niet waardoor dat hoge koelvloeistof gebruik ineens vandaan komt. De vloeistof bleef een hele tijd netjes op de hoogste streep en gaat nu ineens dalen…

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  
 
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 31 augustus 2004 07:09 PM
  [ # 49 ]

je moet hem ook niet helemaal vol gooien, gewoon ietsje meer dan in het midden ongeveer

als je kvs heel erg heet wordt (en dat kan in de stad) gaat het uitzetten en dat gooit ie het via de overloop bij die dop(expansievat) op de radiateur eruit

dus als het tussen de max. en de min. zit maak het helemaal niet uit, alleen je moet het in de gaten houden dat er niet meer uit gaat, want dan heb je een probleempje

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook