Ik kan het niet laten om de volgende idiote uitspraak met jullie te delen, welke ik vandaag van iemand hoorde.
“Een Honda Prelude heeft een zachtere/comfortabelere vering dan een HP-Geveerde Citroen zoals een Xantia of BX”
Dit zijn de exacte woorden van een grappenmaker die graag in een Japans koekblik rijd wat Honda Civic heet
Ik zou zeggen, neem de volgende keer op tijd je medicijnen in, dan blijf je misschien helder
Re: Belachelijke / Idiote Uitspraken
ZX1.4i schreef:Ik kan het niet laten om de volgende idiote uitspraak met jullie te delen, welke ik vandaag van iemand hoorde.
“Een Honda Prelude heeft een zachtere/comfortabelere vering dan een HP-Geveerde Citroen zoals een Xantia of BX”
Dit zijn de exacte woorden van een grappenmaker die graag in een Japans koekblik rijd wat Honda Civic heet
Ik zou zeggen, neem de volgende keer op tijd je medicijnen in, dan blijf je misschien helder
Ik kan hem wel een beetje begrijpen, maar gelijk geven?.... NEE
Een Honda prelude zit heel lekker, lekker laag en goeie stoelen. Maar de vering is veel stugger dan die van een xantia of BX. Het rijd wel heerlijk zo’n prelude, zolang je op de snelweg rijd. In hobbelgebieden kun je nog beter lopen
Hij had het echt over de vering en niet over de stoelen.
Toen dacht ik, als ik zo iemand moet uitleggen welke reputatie Citroen heeft m.b.t. comfortabele vering en wat HP-veersysteem is, ben ik morgen nog niet klaar. Al dan niet in mijn achterhoofd of zo iemand te bekeren tot een Citroen, lijkt me onmogelijk. Hoewel ik toch aardig wat mensen de laatste jaren heb bekeerd tot een Citroen/Peugeot
ZX1.4i schreef:Hij had het echt over de vering en niet over de stoelen.
Toen dacht ik, als ik zo iemand moet uitleggen welke reputatie Citroen heeft m.b.t. comfortabele vering en wat HP-veersysteem is, ben ik morgen nog niet klaar. Al dan niet in mijn achterhoofd of zo iemand te bekeren tot een Citroen, lijkt me onmogelijk. Hoewel ik toch aardig wat mensen de laatste jaren heb bekeerd tot een Citroen/Peugeot
Tja mijn broer is ook zo’n figuur. Maar ik moet zeggen dat het me al aardig begint te lukken…m’n vader is ook citrofiel en helpt dus ook een handje mee
Maar m’n broer is nog steeds verkocht aan BMW en Honda. En MAN natuurlijk
had mss zn HP-vering in de laagste of hoogste stand staan…...
WYD schreef:ZX1.4i schreef:Hij had het echt over de vering en niet over de stoelen.
Toen dacht ik, als ik zo iemand moet uitleggen welke reputatie Citroen heeft m.b.t. comfortabele vering en wat HP-veersysteem is, ben ik morgen nog niet klaar. Al dan niet in mijn achterhoofd of zo iemand te bekeren tot een Citroen, lijkt me onmogelijk. Hoewel ik toch aardig wat mensen de laatste jaren heb bekeerd tot een Citroen/PeugeotTja mijn broer is ook zo’n figuur. Maar ik moet zeggen dat het me al aardig begint te lukken…m’n vader is ook citrofiel en helpt dus ook een handje mee
Maar m’n broer is nog steeds verkocht aan BMW en Honda. En MAN natuurlijk
Echt walgelijke auto’s die klere crx’en spuuglelijk… :kots
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach, alles kan, ik heb een Rover rijder bekeerd naar Xantia Activa V6, dus alles is mogelijk .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ehm… ik vind een CRX-je eigenlijk wel leuk… ops: , maar is wel een beetje een foute auto, een soort van jaren “90 Slopel Manta… :25
Maar een Honda Prelude comfortabeler dan een HP geveerde Citroen? :schater :schater :schater
Ben het met je eens Renz… is echt niks voor mij zo’n tosti-ijzer!
eerder een leuke actie dan een domme uitspraak:
Ging vorig jaar naar Heuts Automaterialen (tegenwoordig ook supermakt ) om achterschokbrekers voor mn eend te kopen.
Loop naar de balie achterin de winkel en er komt een Heuts-kneus om me te helpen. Ik zeg dat ik achterschokbrekers voor mn eend wil hebben. De man gaat naar zn grote “Heuts-opzoekboek” (opzoeken kunnen ze btw erg goed, iets anders doen is al moeilijker) en bladert van voor naar achteren, een keer of drie, maar vind niks dat op “Eend” lijkt. Komt een andere Heuts-kneus (een wat oudere) en de eerste Heutser vraagt zachtjes, rode kop, aan de ander bij welk merk het model Eend hoort…. De tweede kijkt de eerste dom aan en zagt dat ie het op moet zoeken…..
Na een paar minuten vraagt ie het toch maar aan mij: “Euh, wat voor een merk auto is dat?” Ik zeg Citroen en vol overtuiging duikt ie weer in zn boek. Weer ff gewacht en hij komt met de mededeling dat er nix voor een eend leverbaar is, omdat deze niet bestaat. Ik zei toen dat ie dan eens bij Citroen 2cv moet kijken….......
En daar stond het, lichtelijk beschaamd mn bestelling opgenomen (en hij was zo slim om er twee te bestellen ipv 1
Dat is er een voor het onderwerp “Rund van de week” van het Xantia-forum!!!!
Waar komen dat soort “verkopers” vandaan?
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ja of je besteld een gelaagde achteruit voor je volkwagen golf cabrio :kots
René van Maren schreef:Ja of je besteld een gelaagde achteruit voor je volkwagen golf cabrio :kots
Gokken dat ze die helemaal niet kunnen vinden
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Zo heb ik bij de Halfords eens gevraagd naar neonverlichting voor onder de auto (prijzen). De vriendelijke meneer die me blijkbaar niet helemaal begreep zei dat hij dat niet had en verwees me door naar de plaatselijke lampenzaak
P.s. ooit een CRX gezien de betrokken is geweest bij een aanrijding?
Je kunt de persoon beter met metalen hulsel en al in een gat stoppen. Want…
1. Een ongeluk overleef je niet snel in een CRX.
2. Een CRX is net een lijkkist.
ZX1.4i schreef:Ik kan het niet laten om de volgende idiote uitspraak met jullie te delen, welke ik vandaag van iemand hoorde.
Nou…..dat lijkt me ZEER stug…ik heb zowel BX als Xantia gehad en nu tuf ik in een ZX en die is al *hobbelig* t.o.v. de 2 eerder genoemden. ops: (sorry, collega ZX’ers)
Is de Prelude trouwens niet die Bassie & Adriaan-auto ?
Bram schreef:Is de Prelude trouwens niet die Bassie & Adriaan-auto ?
Volgens mij wel, met van die klap-koplamjes als ik me niet vergis. :
Wat die knurft bij Heuts betreft die zal wel aangeleverd zijn door Randstad uitzendbureau, daar zijn ze erg goed in, het aanleveren van sukkels.