1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Belachelijke / Idiote Uitspraken
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 december 2004 03:17 AM

Ik kan het niet laten om de volgende idiote uitspraak met jullie te delen, welke ik vandaag van iemand hoorde.

“Een Honda Prelude heeft een zachtere/comfortabelere vering dan een HP-Geveerde Citroen zoals een Xantia of BX”
Dit zijn de exacte woorden van een grappenmaker die graag in een Japans koekblik rijd wat Honda Civic heet Laughing
Ik zou zeggen, neem de volgende keer op tijd je medicijnen in, dan blijf je misschien helder Rolling Eyes

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 30 december 2004 03:23 AM
  [ # 1 ]

Re: Belachelijke / Idiote Uitspraken

ZX1.4i schreef:

Ik kan het niet laten om de volgende idiote uitspraak met jullie te delen, welke ik vandaag van iemand hoorde.

“Een Honda Prelude heeft een zachtere/comfortabelere vering dan een HP-Geveerde Citroen zoals een Xantia of BX”
Dit zijn de exacte woorden van een grappenmaker die graag in een Japans koekblik rijd wat Honda Civic heet Laughing
Ik zou zeggen, neem de volgende keer op tijd je medicijnen in, dan blijf je misschien helder Rolling Eyes

Ik kan hem wel een beetje begrijpen, maar gelijk geven?.... NEE

Een Honda prelude zit heel lekker, lekker laag en goeie stoelen. Maar de vering is veel stugger dan die van een xantia of BX. Het rijd wel heerlijk zo’n prelude, zolang je op de snelweg rijd. In hobbelgebieden kun je nog beter lopen Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 december 2004 03:29 AM
  [ # 2 ]

Hij had het echt over de vering en niet over de stoelen.
Toen dacht ik, als ik zo iemand moet uitleggen welke reputatie Citroen heeft m.b.t. comfortabele vering en wat HP-veersysteem is, ben ik morgen nog niet klaar. Al dan niet in mijn achterhoofd of zo iemand te bekeren tot een Citroen, lijkt me onmogelijk. Hoewel ik toch aardig wat mensen de laatste jaren heb bekeerd tot een Citroen/Peugeot Razz

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 december 2004 03:40 AM
  [ # 3 ]
ZX1.4i schreef:

Toen dacht ik, als ik zo iemand moet uitleggen welke reputatie Citroen heeft m.b.t. comfortabele vering en wat HP-veersysteem is, ben ik morgen nog niet klaar. Al dan niet in mijn achterhoofd of zo iemand te bekeren tot een Citroen, lijkt me onmogelijk. Hoewel ik toch aardig wat mensen de laatste jaren heb bekeerd tot een Citroen/Peugeot Razz

Tja mijn broer is ook zo’n figuur. Maar ik moet zeggen dat het me al aardig begint te lukken…m’n vader is ook citrofiel en helpt dus ook een handje mee Laughing
Maar m’n broer is nog steeds verkocht aan BMW en Honda. En MAN natuurlijk Laughing

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 30 december 2004 11:36 AM
  [ # 4 ]

had mss zn HP-vering in de laagste of hoogste stand staan…...Very Happy Rolling Eyes

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 30 december 2004 11:55 AM
  [ # 5 ]
WYD schreef:
ZX1.4i schreef:

Tja mijn broer is ook zo’n figuur. Maar ik moet zeggen dat het me al aardig begint te lukken…m’n vader is ook citrofiel en helpt dus ook een handje mee Laughing
Maar m’n broer is nog steeds verkocht aan BMW en Honda. En MAN natuurlijk Laughing

Echt walgelijke auto’s die klere crx’en spuuglelijk… :kots

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 december 2004 02:52 PM
  [ # 6 ]

Ach, alles kan, ik heb een Rover rijder bekeerd naar Xantia Activa V6, dus alles is mogelijk Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 30 december 2004 04:25 PM
  [ # 7 ]

Ehm… ik vind een CRX-je eigenlijk wel leuk… Surprisedops: , maar is wel een beetje een foute auto, een soort van jaren “90 Slopel Manta…  :25

Maar een Honda Prelude comfortabeler dan een HP geveerde Citroen?  :schater :schater :schater

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 30 december 2004 06:48 PM
  [ # 8 ]

Ben het met je eens Renz… is echt niks voor mij zo’n tosti-ijzer!

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 30 december 2004 08:13 PM
  [ # 9 ]

eerder een leuke actie dan een domme uitspraak:
Ging vorig jaar naar Heuts Automaterialen (tegenwoordig ook supermakt Rolling Eyes ) om achterschokbrekers voor mn eend te kopen.
Loop naar de balie achterin de winkel en er komt een Heuts-kneus om me te helpen. Ik zeg dat ik achterschokbrekers voor mn eend wil hebben. De man gaat naar zn grote “Heuts-opzoekboek” (opzoeken kunnen ze btw erg goed, iets anders doen is al moeilijker) en bladert van voor naar achteren, een keer of drie, maar vind niks dat op “Eend” lijkt. Komt een andere Heuts-kneus (een wat oudere) en de eerste Heutser vraagt zachtjes, rode kop, aan de ander bij welk merk het model Eend hoort…. De tweede kijkt de eerste dom aan en zagt dat ie het op moet zoeken…..
Na een paar minuten vraagt ie het toch maar aan mij: “Euh, wat voor een merk auto is dat?” Ik zeg Citroen en vol overtuiging duikt ie weer in zn boek. Weer ff gewacht en hij komt met de mededeling dat er nix voor een eend leverbaar is, omdat deze niet bestaat. Ik zei toen dat ie dan eens bij Citroen 2cv moet kijken….......
En daar stond het, lichtelijk beschaamd mn bestelling opgenomen (en hij was zo slim om er twee te bestellen ipv 1 Laughing

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 30 december 2004 08:21 PM
  [ # 10 ]

Dat is er een voor het onderwerp “Rund van de week” van het Xantia-forum!!!!  Shocked  Laughing  Laughing  Laughing
Waar komen dat soort “verkopers” vandaan?

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 december 2004 08:32 PM
  [ # 11 ]

Ja of je besteld een gelaagde achteruit voor je volkwagen golf cabrio :kots

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 30 december 2004 08:48 PM
  [ # 12 ]
René van Maren schreef:

Ja of je besteld een gelaagde achteruit voor je volkwagen golf cabrio :kots

Gokken dat ze die helemaal niet kunnen vinden Wink

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

WYD
> 2000 berichten

Gepost: 30 december 2004 09:11 PM
  [ # 13 ]

Zo heb ik bij de Halfords eens gevraagd naar neonverlichting voor onder de auto (prijzen). De vriendelijke meneer die me blijkbaar niet helemaal begreep zei dat hij dat niet had en verwees me door naar de plaatselijke lampenzaak Laughing

P.s. ooit een CRX gezien de betrokken is geweest bij een aanrijding?
Je kunt de persoon beter met metalen hulsel en al in een gat stoppen. Want…
1. Een ongeluk overleef je niet snel in een CRX.
2. Een CRX is net een lijkkist.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 30 december 2004 09:32 PM
  [ # 14 ]

ZX1.4i schreef:

Nou…..dat lijkt me ZEER stug…ik heb zowel BX als Xantia gehad en nu tuf ik in een ZX en die is al *hobbelig* t.o.v. de 2 eerder genoemden. Surprisedops: (sorry, collega ZX’ers) Wink

Is de Prelude trouwens niet die Bassie & Adriaan-auto ? Smile

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 december 2004 10:16 PM
  [ # 15 ]

Bram schreef:

Is de Prelude trouwens niet die Bassie & Adriaan-auto ? Smile

Volgens mij wel, met van die klap-koplamjes als ik me niet vergis. Confused:

Wat die knurft bij Heuts betreft die zal wel aangeleverd zijn door Randstad uitzendbureau, daar zijn ze erg goed in, het aanleveren van sukkels.

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook