Iedere dealer kan het piepende rem probleem oplossen.
Aleen is de klant ook berijd het aantal erin gestoken uren te betalen??
En het piepende remmen komt ook door het slijten van de schijven er vormt namelijk een randje op de schijf en als de blokken hier tegen aan lopen kan er piepen onstaan.
Groenten
Speed is Nothing Whitout Control!
donssie schreef:Iedere dealer kan het piepende rem probleem oplossen.
Aleen is de klant ook berijd het aantal erin gestoken uren te betalen??
En het piepende remmen komt ook door het slijten van de schijven er vormt namelijk een randje op de schijf en als de blokken hier tegen aan lopen kan er piepen onstaan.
het afschuinen van je remblokken zal toch niet zoveel uren kosten?
liever op 2 dan 4 wielen… en dan nog het liefst op 1
mijn remmen piepen ook,
heb nu 38OOO km met mijn xsara coupé
4 schijfremmen, helas heb ik maar 4 mm meer op de voorste remblokjes dus zijn ze aan vervanging toe
iemand al zelf zijn remblokjes vervangen???
of ervaring met het wagen tot?
electronica, uitgaan, muziek
Wij hebben er ook last van gehad met onze Xsara.
Het probleem lijkt hem te zitten in het materiaal gebruik.
In plaats van asbest in het voering materiaal te gebruiken worden er nu koperdeeltje in verwerkt. Komt er nu een groter deeltje boven “drijven” dan kan dit gaan resoneren bij het licht aanremmen. Het kan zelfs zo zijn dat het geluid heel zachtjes waarneembaar is bij extreem kort draaien
ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart
http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg