2 van de 2
 < Vorige 1 2

Cross-BX
gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 07 januari 2005 09:26 PM
  [ # 16 ]
hugo schreef:

nee ik ook niet, maar wat nou als ‘ie al afgeragd is?
zo zie ik ze vaak staan/rijden.

ben benieuwd op welke plaatsen jij die ziet dan Wink

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 07 januari 2005 09:34 PM
  [ # 17 ]

mee eens

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 15 januari 2005 08:26 PM
  [ # 18 ]

Ik zag laatst in groningen een nogal deukerige BX. En zelfs dan nog een prachtige wagen. Maar eerlijk is eerlijk, een 1.4 waar van alles aan mankeerd, en eigenlijk ten kerhove is opgeschreven, mag van mij best naar de cross toe. Bij een 1.6 begint het al pijnlijk te worden, en 1.9 benzine/diesels, en exoten zoals GTi’s en sport’s mogen hier zeer zeker niet voor gebruikt worden. Dan ben ik er meer voor om ze op dat al eerder geopperde kerhof te zetten, met een laatste groet van de eigenaar. En elke BX moet een DONOR-CODICIL hebben. Zodat de kerhof-bezoekers weten of ze dingen mogen hergebruiken van die door ons zo geliefde hydro-pneumatisch geveerde voiture. En dan stip ik weer even aan waar Bram het zo graag overheefd, pratende-BXen. De mijne praat ook, net vertelde mijn BX GTi automaat mij dat ze graag nog eens terug zou willen naar Frankrijk. Al is het mar om de strakke wegen en leuke heuveltjes eens te voelen. Maar het liefst ook om op een mooi pitoresk dorpje de geur van versgebakken croisantjes weer eens te mogen ruiken. Mijn C15 praat wat minder, vooral s’morgens niet. Zo af en toe zegt hij wat, maar dat is dan wel iets liefs. Dat zijn toch welh ele trouwe auto’s, die tegen zij/haar bestuurder praten. Die moeten in ere gehouden worden. Je moet ze vertroetelen, en ze met respect behandelen. Dan zullen ze ook goed voor jou zijn!!!!

Groetjes een Citro-fanaat, die praat met zijn bolides

Test

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 16 januari 2005 04:02 PM
  [ # 19 ]

Net vertelde mijn BX me, dat vannacht z’n rechterbuitenspiegel eraf geschopt is door een bezopen ~@”~@@* teri@@L*~@@, verdomme. Das knap verrot wakker worden, zeker omdat ik sowieso al weinig slaap hebt gehad omdat m’n kleine vannacht een oorontsteking kreeg. Ik heb BXie beloofd dat mocht ie de bezopen ~@”~@@* teri@@L*~@@ ooit tegenkomen op straat, dat ik wel ff m’n handjes van het stuur haal en de andere kant op kijk       Twisted Evil  Twisted Evil

Animal triste post coitum

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook