Evenementen commissie
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 januari 2005 01:34 PM

Ik krijg steeds vaker de vraag naar een evenement en of een meeting te organiseren. nou is het probleem gewoon dat ik geen tijd heb om zoiets behoorlijk te regelen. dus zou het mooi zijn als er een evenementen commissie in het leven geroepen gaat worden.
ik denk aan : een man of 3 die zich inzetten voor het organiseren van een evenementje of 2 per jaar. mensen die ideeen hebben en kunnen uitwerken, puzzle ritten kunnen uitzetten, dealers stalken voor locaties   enz enz…ik denk dat je je minimaal een jaar beschikbaar moet houden voor de commissie als je dit wilt doen.
Ik zal zelf wel een meedenk functie hebben in zo’n commissie en zal wellicht wat met het financiele doen.

wie willen dit oppakken?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 07 januari 2005 03:29 PM
  [ # 1 ]

Zoals ik al zei Erik, zou ik wel deel uit willen maken van een team.
Zelf heb ik natuurlijk de handicap dat ik niet zomaar naar elk bedrijf in het land kan rijden. Bovendien is het wel handig als je kan overleggen net iemand of de locatie’s en de data…

Maarja, laat het maar weten

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 07 januari 2005 04:11 PM
  [ # 2 ]

Ik wil wel meedenken met ideeën en deze uitwerken echter voor het uitstippen van hele ritten enz. heb ik geen tijd.

Laat maar weten of ik een kans maak Smile

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 07 januari 2005 05:25 PM
  [ # 3 ]

Ik wil wel meehelpen op oproepbasis.
Ik kan namelijk niet beloven een heel jaar actief te kunnen zijn op bepaalde momenten, aangezien ik ook andere dingen heb.
Maar als er een keer een puzzelrit hier in een straal van 70 kilometer uitegezet moet worden, kan ik daar zeker van dienst mee zijn.

Profiel  

Gepost: 09 januari 2005 01:06 PM
  [ # 4 ]

Hallo,

Nog een optie:

ik denk dat een hoop mensen wel willen organiseren maar krap in de tijd zitten.

Misschien is het dus een optie om een dergelijke meeting samen te houden met een Citroënclub die al een meeting organiseert. Dan hoeft er niemand iets te regelen hoef je er alleen maar heen te rijden.

Ikzelf zit in het bestuur van Citroën Club Rijnmond en deze club heeft een meeting, het Poldertreffen,  in het weekend van 22-24 april as. op de camping in Mookhoek/‘s Gravendeel. Wat mij betreft is het geen probleem als jullie van het Citroënforum ook langskomen.

Alles is daar al, sanitair, slaaplekken, snack/bar, spelletjes voor de kinders op zaterdag, loterij, gratis koffie en thee gedurende het weekend en natuurlijk gratis ontbijt op zaterdag en zondagochtend. De kosten voor deze meeting zijn 8 euro per auto voor het hele weekend, incl. slaapplek, ongeacht het aantal inzittenden. Ik weet nog niet wat dagbezoek kost maar dat zal of gratis zijn of hooguit een paar euro.

Voor foto’s van voorgaande evenementen: 

http://www.citroenclubrijnmond.tk

Ik hoor wel of jullie dit iets of misschien wel niets vinden….

gr.Martijn

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook