chiptuning furio
dennisfranke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 09 januari 2005 10:47 PM

hallo allemaal,

ik wil graag iets meer vermogen in mijn furio 1.8i 8v nou wou ik hem laten chiptunen weet iemand of je dat zelf kunt doen zo ja hoe, en weet iemand hoeveel pk je er dan bij krijgt

alvast bedankt dennis

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 09 januari 2005 10:59 PM
  [ # 1 ]

Hmmmm, zelf doen….

makkelijkste is dan denk ik: http://www.megasquirt.info

Bij een ongeblazen motor niet heel veel resultaat. Als je het combineert met open luchtfiilter en een andere uitlaat kan het wel wat gaan doen…. maar uiteraard niet goedkoop.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Replacement
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 09 januari 2005 11:18 PM
  [ # 2 ]

Je kan het bijna niet zelf doen, je hebt de juiste apparatuur nodig voor het afstellen van de motor. En als het verkeerd gaat met de montage enzo dan ist bedrijf aansprakelijk en niet jij, dat scheelt ook weer wat. Je moet ervan uitgaan dat je ongeveer 7 tot 8 % meer pk winst hebt. Als je meer pk’s wilt moet je wat meer dingen gaan veranderen (luchtfilter, CAI, cat-back systeem ed)

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook