kwijl kwijl….Vooral bij het foto archief (duurt ff met laden)!!!
Staat een mooie blauwe CX tussen!
Auw, m’n ogen
Tom Duckpower schreef:kwijl kwijl….
en dan droogwrijven misschien? Is dat de manier waarop ze die auto’s zo laten glimmen?
Zelfs auto’s die je op straat nog nooit hebt zien glimmen laten ze daar schitteren. Erger dan nieuw. Grootverbruiker poetsmiddelen. Ik zie liever de naakte waarheid i.p.v. een centimeter was.
Zonnebril in ieder geval op als je er naar toe gaat.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ben je er ooit geweest dan???
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
punky schreef:Ben je er ooit geweest dan???
Ja hoor, alweer een paar jaar geleden. Doet nog pijn aan m’n ogen. In de tijd dat er wel 10 snoeken uit het archief tegelijk in de verkoop waren. Nu staat alleen die 1e neus ID er nog met gespoten dak, DS wieldoppen, roestvaststalen trompetten, stootblokken op de bumpers en rode vloermatten. Misschien wel van iemand geweest die aan de buren wou laten zien dat ie een DS had, maar alleen een ID kon betalen. Staat er nu al zo lang dat ie onder het stof moet zitten.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ach, ik rij er soms langs, maar een XM zien ze niet als een klassieker. Ik heb het ze al een paar keer verteld dat ze mooie xm´s uit frankrijk moeten halen ipv die suffe 404tjes. 504 cabrio en coupe´s zie ik wel graag, dat zijn mooie auto´s..
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Als ik geld had…
...dan was ik in het bezit van deze wonderschone CX GTI.
Wow, echt een plaatje, en heeft ook zeker een plaatsje in mijn droomgarage naast de 4tc de sm en natuurlijk de bx 16v, een mehari, een m35, en nog een paar anderen.
Zucht, tis maar goed dat ik niet zoveel geld heb, want dan had ik een loods nodig.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Onlangs een kijkje genomen, wat staan kwijlen en praten…... jaja over Citroën natuurlijk .
Ze vertelde me dat deze zeer mooie bronzen 2400gti helaas onlangs totaal loss is geraakt tijdens een ongeluk. De eigenaar had hem net en WA verzekerd, alles kwijt dus….....geld, droom , plezier , en weer een CX minder .
Ps was volledig roestvrij en had een krappe 80:000 km gebold in zijn loopbaan
Sjonge jonge.. wat voor een liefhebber was dat dan.
Geen dus!!!
1,2,3 wat een l*l
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Wat een onzettend rare en ongepaste reacties op een trieste gebeurtenis.
Het is voor de eigenaar van de CX al erg genoeg dat hij/zij in een ongeluk betrokken is geraakt en daarnaast zijn of haar CX is kwijt geraakt. Ik denk niet dat deze persoon ‘s ochtends wakker werd met het idee; “laat ik vandaag eens mijn CX kortrijden”
Kortom een beetje meer inlevingsvermogen is wel op zijn plaats. Hoe zonde het ook is. Ik hoop dat het verder goed is met die persoon.
(Hetzelfde dat ik me irriteer dat als een Opel, VW of Ford in de kreukels is en dat een aantal mensen hier ook zitten te juichen. Een beetje kortzichtig allemaal)
Tinus is het wel met auzz eens. Maar als ik zo’n mooie CX had,zou ik haar toch echt wel all-risk verzekeren. Je weet immers maar nooit. Natuurlijk staat het buiten kijf dat materiële schade nog altijd beter is dan lichamelijk letsel. En dat geldt ook voor Opel,Ford of VW rijders.
Amen wink
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
*Neemt bij nader inzien woorden terug*
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
*Schop*
Voor de échte CX-puristen only:
De l’Est heeft een schitterende oer-CX uit feb’75 te koop staan! En ook deze is weer tot het zotte toe vertroeteld en gepamperd.
Artikel uit Brabantsch Nieuwsblad/De Stem van afgelopen vrijdag 25 juni. Over Garage De L’Est in Vlaardingen. Nu snap ik alleen nog steeds niet hoe ze die auto’s zo kunnen laten glimmen.
PeTeR